Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
tuossa kun #ajankuuksi henkilöautoilin &maitokaupassakäynnin tuumailin: Minä haluaisin avantosaunalle, en välimerelle

mutta: se se on semmoinen paikka missä en oli ikinä käynyt yksin, ei ole ollut lähelläkään

en ole muuten käynyt teatterissakaan,mutta sinne olen sentään kerran meiannut mennä

kaikissa muissa paikoissa olenkin, käynyt, yksin



View: https://www.youtube.com/watch?v=TRSw2ISvHJs
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
miten se sanotaan

En minä tiedä, kun en osaa suomea. Olisin varmaan laittanut ruoan uuniin kypsymään.

Rantis on näissä uuniasioissa asiantuntija.☝️


1699987238853.jpeg
 
Texas Instruments ja varsinkin Pfizer on melko alessa. Hersey, Pepsi jne.

Tuo Pfizerin tarina kyllä melkoinen. Kaikkien aikojen onnenpotku valtavat kymmenien miljardien tulot rokotteesta. Sillä tuloksella että nyt 60mrd velkaa ja osakekurssi -20% ajasta ennen koronaa. Ameriikan palstoilta käynyt kyllä ilmi että syvä viha heitä kohtaan paljon enempi mainstream, sellanen tämän foorumin koronapalstan henki aika yleinen. PE lukemat alle 10 ens vuodelle, houkutteleva kyllä. Jos olis rahnaa enempi vois kyllä avata uuden position siitä. Nuo muut näyttäis olevan öbaut pe20 ens vuoden ennusteilla.
 
Siellä olisi maistiaisiksi vaikkapa tuo Puurojuhla

ei missään nimessä mitään jouluusta!

ja sillon kun ajattelin mennä niin olin menossa hysteriaan, mutta taisi olla niin kova vastatuui sinä ehtoona että en viittiny polkupyöräillä

sinne on kuitenkin pitee matka
 
eikä nyt ole enää teatteri kinostanu pätkääkän

ehkä joskus piipahdan sielä avannossa, yksin
 
Tänään kävi jehovan todistajat ovella. Mukavia naisia ja helmeilevä keskustelu saatiin aikaiseksi, vaikka ilmoitinkin heti olevani umpipakana. Ehkä näinä vaikeina ja pelottavina aikoina toisaalta pitäisi tukeutua johonkin jumalhahmoon, jospa sellaiselta saisi turvaa ja rohkaisua.
Edessä on nimittäin baarireissu nro 2 tälle vuodelle sekä kastikkeen valmistaminen kaurislapsen munuaisista ja maksasta. Maksa on bueno, mutta munuaiset hyppy tuntemattomaan. Rohkea rokan syö! 🤔
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom