Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osalle ei riitä mikään. Ymmärrän heitä vaikken voikkaan asiaan vaikuttaa.

e:jotku joutuu odottamaan pidempäänkin, kaikki katkenneet luut eivät ole samanarvoisia, valitettavasti herran/rouvan rannemurtuma nyt joutuu otottamaan kun on näitä koipi poikki jengiä jotka vie osastolta tilaa eivätkä pääse kävelemään, sinä pärjäät kipsi kädessä kotona vaikka vituttaakin
...
 
Viimeksi muokattu:
Koronasekoilu toi kyllä yhden hyvän asian, etäpalsut.
Ei tartte ees omalla kylällä lähteä ajelee ja kun puhuttu ajanhallinnasta niin tämä on erinomainen lisä, tarvittaessa voi hoitaa vaikka autossa ties missä.

Eilen tuntui siltä kuin oisi taas joku lunssa iskemässä, hain sinkki+c vitsku juttua mitä isokasa naamaan ja ei ainakaan nyt mitään oloja. Saattoi olla muutakin mutta pääsepä penkkailemaan.
 
jotain muutakin, kun pelkkiä nesteitä tuli tänä viikonloppuna hankittua

katevarauksessa ulosteellä

Näyttökuva 2023-11-13 kello 9.49.17.jpeg
 
Kova on viinapää kundilla jos pystyy viis tuoppia imaisemaan. Yhden pystyy itte, toisesta on tillintallin. Siks jätänkin yhteen jos on pakko ottaa muuta kuin sin alcohol tai limonaati. Toisinaan firman syömingeissä kun on alkuun samppakalja, alkukalan kanssa valkoviini ja lihan kanssa punkku, on auttamatta liikaa.
 
kovaääninen rokkenrollkin on vasta parhaimmillaan kolmen kaljan nousuhumalassa
 
Kova on viinapää kundilla jos pystyy viis tuoppia imaisemaan. Yhden pystyy itte, toisesta on tillintallin. Siks jätänkin yhteen jos on pakko ottaa muuta kuin sin alcohol tai limonaati. Toisinaan firman syömingeissä kun on alkuun samppakalja, alkukalan kanssa valkoviini ja lihan kanssa punkku, on auttamatta liikaa.
Minä kyllä laskin tuosta 10.
 
Oliko samalle illalle kaikki? Eka kolme rohkaisevaa alle, jotta uskaltaa ajella tankille. Ei ihan riittäny, lähempää pari uutta rohkaisua ja sillä tankille. Siitä mersulla rismasta uus kumipaketti just in case ja juomaan olusta.
Sillä oli kuitenki joku hemaiseva vosu kuskina, ei vain viitti kertoa sitä. Varmasti samana iltana paloi kumi niin merssulla ku makkarissaki, kierrokset oli tapissa.
 
Yksi palsu ja pikkaisen toimistohommaa niin pääsee tekemään makkarakeittoa, hetki viime kerrasta. Siinä on kyl sellainen hyvä perusruoka.

Gymi ja avantokin suoritettu, mietin oisko tänään oikein kunnon suorittaja ja kävis vielä illalla lenkillä.
 
Yksi palsu ja pikkaisen toimistohommaa niin pääsee tekemään makkarakeittoa, hetki viime kerrasta. Siinä on kyl sellainen hyvä perusruoka.

On kunhan joskus olisi varovainen chilin kanssa. Itse lykkään 1/2 jauhomakkaraa, 1/4 bratukkaa ja 1/4 choricoa.
 
On kunhan joskus olisi varovainen chilin kanssa. Itse lykkään 1/2 jauhomakkaraa, 1/4 bratukkaa ja 1/4 choricoa.
Rehuosastolla katsoin kyllä chilejä sillä silmällä, mietin ottaisko.
Chorizo on moneen paikkaan hyvä valinta lisukkeeksi ja itse saatan esim. makkarakastikkeeseen laittaa sitä mukaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom