Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Avantouinnit meneekin nextille levelille kun siihen hommaan opettanut tulee kanssa samaan paikkaan, samaan aikaan jos käy niin on esitettävä että kyllä minäkin kestän.
5 minsaa on aika kova aika, en oo nyt kellottanut mutta veikkaan jossain 2-3 minuutin välillä itsellä olevan niin pysyy vielä mukavuusalueella.

Siellä on sellainen avainlätkä mikä avaa oven, mun pitäs kumiranneke hommata sille. Oiskohan niitä jossain XXl:ssä? Tuli vaan miäleen taas.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo lenkillä ruuhkaa.
IMG_4023.jpeg


Juoksu tuntuu etelleen melko paskalta.
 
katso liitettä 260257
ping @Saatana

(Todettakoon, etten oo kyllä jaksanu itekään oikein enää noita teatterin tuoreempia, massiivisempia tuotoksia. Change Of Seasons on edelleen kova.)
Täytyy myöntää, etten ole tainnut ikinä kuunnella yhtään teatterin kappaletta kokonaan.
Äsken yritin taas muistin virkistykseksi, mutta ei kyllä nappaa. Varsinkin kun laulaja pääsi ääneen.

Napalmikuolema on enemmän minun makuun.
...Vaikka en kyllä sitäkään ihan kauhiasti jaksa.:unsure:

Tuo you suffer on semmoonen sopivan ytimekäs, kerran tai pari vuodessa.🎵🎶
 
Ei oo muksut kertonu, kun eivät tiedä. Että toisen faija ja toisen mutsi jyystää ihan hulluna, niin että seinät paukkuu ja huuto kantaa joen yli 😳
Kerro just näillä sanoilla. 😬😁 No ei, mutta siis, mikä siinä kertomisessa on niin ihmeellistä? "Olen löytänyt uuden, ollaan sen verran tekemisissä, että tiedoksi sullekin, koska haluan kertoa lapasilleki."
Ja siks just kertoa, jotta vois kertoa lapsille ku en halua että hän kuulee lapsilta.
Oikein. Ei ole ny hattua päässä, mutta nostaisin.
Ja siks että ollaan tekemisis joka päivä. Yhteiset lapset, yhteiset eläimet, jotka hoidossa puolin sun toisin.
Näinhän se pitää mennäkin. Yhteinen vastuu yhteisestä historiasta.
 
No sohva on tuttu paikka
Meillä jäätyi putket. Oli kylmää hommaa koittaa sulata. Kun olin vissiinkin unohtanut käydä laskeen liemet pihalle, kun pumput pysähtyi. Vaikka, olisi kai ne yövuoron pojatkin voineet koittaa muistaa.

***

Kuinka vahvan lääkityksen tarvii, että jaksaa marajamatta odotella, päivän, kaksi, jos luunpäät yrittää tunkea reidestä ulos.
 
Kuinka vahvan lääkityksen tarvii, että jaksaa marajamatta odotella, päivän, kaksi, jos luunpäät yrittää tunkea reidestä ulos.
Osalle ei riitä mikään. Ymmärrän heitä vaikken voikkaan asiaan vaikuttaa.

e:jotku joutuu odottamaan pidempäänkin, kaikki katkenneet luut eivät ole samanarvoisia, valitettavasti herran/rouvan rannemurtuma nyt joutuu otottamaan kun on näitä koipi poikki jengiä jotka vie osastolta tilaa eivätkä pääse kävelemään, sinä pärjäät kipsi kädessä kotona vaikka vituttaakin
 
Kuinka vahvan lääkityksen tarvii, että jaksaa marajamatta odotella, päivän, kaksi, jos luunpäät yrittää tunkea reidestä ulos.

Joskus lyö pikkuvarpaan johonkin eikä sille pikkuvarpaan miniluulle edes käy kuinkaan ja silti sattuu ihan håmåna. Niin mitenkä paljon tommottinen ulos törröttävä reisiluun puolikas sattuisi? Siltikin imiset hölmöilee että tuollaista käy en ymmärrä miksi rikkovat luitaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom