Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haastan muutaman minuutin näkemyksen kolmen litran pullolla Fernet Brancaa.Uskomatonta. Käsittämätöntä. 2 tuntia...
Minulla olis varmaan kunnon alkoholistin geenit, jos semmoseen alkaisin.
Mahdoton ajatus, että jotain avattua pulloa voisi kattella muutamaa minuuttia pitempään.
Nojuu, vois kyllä tiukkaa tehrä..."Runsaan katkeroinen". Kuulostaa karmealta.Haastan muutaman minuutin näkemyksen kolmen litran pullolla Fernet Brancaa.
Mahdoton ajatus, että jotain avattua pulloa voisi kattella muutamaa minuuttia pitempään.
Haastan muutaman minuutin näkemyksen kolmen litran pullolla Fernet Brancaa.
Niin. Nää on varmaan vähän näitä, ettei kukaan ryypätessä mieti lihottaako, niinku ei nussiessakaan, että laihtuisko tässä samalla.Kuinkas noi alkoholin kalorit...Miten tän nyt muotoilisi.
Siis voiko keho muuttaa alkoholia rasvaksi? Tai käyttää energiana siinä missä muutakin ruokaa?
Een minä sitä meinannutkaan, vaan noin niinkuin tieteellisestä näkökulmasta pohdin muuten vain.Niin. Nää on varmaan vähän näitä, ettei kukaan ryypätessä mieti lihottaako, niinku ei nussiessakaan, että laihtuisko tässä samalla.
Ja jottei ihan unohtuisi niin....
View: https://www.instagram.com/p/C-jzZKzIgHZ/?igsh=ZjE3YjcwejJvYjN0
Se voi olla kova homma, mutta elää ainaki voi.Että siis voiko pelkällä alkoholillakin lihoa.
Illan rusko, aamun pasko.Taivas on vaaleanpunainen, onko syytä olla huolissaan?
Kaljamaha tietysti on tunnettu seuraamus, mutta toisaalta se vaatii kaverikseen yleensä syömistä. Spugethan ovat usein laihoja kun eivät syö juuri mitään vaan elävät lähinnä viinalla.Että siis voiko pelkällä alkoholillakin lihoa.
Itse itselleni vastaten, ite taisin olla ylösalaisin...Eikös tuo ole ranteessa ylösalaisin?
#jonnet
Kaljamaha tietysti on tunnettu seuraamus, mutta toisaalta se vaatii kaverikseen yleensä syömistä. Spugethan ovat usein laihoja kun eivät syö juuri mitään vaan elävät lähinnä viinalla.