Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mä voin kertoa. Se on se kun tuut neljän jälkeen töistä kotiin, äkkiä syöt jotain, siitä äkkiä salille tms harrastukseen puoleksi tunniksi, oot kuuden jälkeen kotona, muistat että kauppaan pitää mennä, sitten iltapalaa ja viimeistään kymmeneltä nukkumaan. Ei siinä kauheasti kerkeä.

mitä muuta arkenä pitäisi tehdä? ei Minun ainakaan yhtään mitään muuta, nuo askareet piiisaa aivan hyvin ajankuluksi
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seinäjoella ei pyydetä eikä anneta.

ei: eilenkin istuin samassa pöydässä jonkun jyväkyläläisen vosun kanssa eikä pienintä ajatustakaan että olisin alkanut vonkaamaan

join siis, onely, kaljan loppuun ja ilmoitin lähteväni nukkumaan ja nähdään taas kun tulet seuraavan kerran aasjoelle

napuripöydän heppu häntä himokkaasti jo katselikin hyvän tovin, olikohan hän Mies ja hoiti homman kuten se kuuluisi hoitaa?
 
mitä muuta arkenä pitäisi tehdä? ei Minun ainakaan yhtään mitään muuta, nuo askareet piiisaa aivan hyvin ajankuluksi
Ei muuta tarvikaan tehdä. Paitsi että mä kerään kaikkea tekemistä itselleni niin että se alkaa stressaamaan. Pieni stressi pitää liikkeellä mutta sitten jää niitä ex tempore asioita tekemättä, vaikka jos kaveri kysyy kahville niin en kerkeä kun on kalenteri jo täynnä
 
Oikeasti? Joku ventovieras, ehkä jopa ulkomaalaiselta vaikuttava, tulee kadulla vastaan ja pyytää että ota kahen tonnin pikavippi ja nosta se käteisellä mulle, maksan kyllä välittömästi takasin, niin ei uskalla kieltäytyä?

Kyllähän näitä on uutisissa jatkuvasti, kun joku on "hyvää hyvyyttään" tehnyt jotain, mutta toisella ei ollutkaan hyvät aikomukset. Ei niitä varmaan tuttaville mainosteta, että olinpas minä sinisilmäinen, kun uskoin ihmisen rehtiyteen ja minua kohtaan tehtiinkin vääryyttä.


Oma äitini lankapuhelinaikana päästi erään samettihameisen naisoletetun soittamaan. Puhelinpöydältä katosi äidin sormus. Äiti ei uskonut, että sormus olisi voinut soittelijan matkaan lähteä, kun toinen oli niin kohteliaskin. Uskoi varmaan kuolemaansa asti, että jotenkin itse hukannut sen sormuksen siitä pöydältä. Minä en, koska soittelija asioi silloisella työpaikallani ja näin hänen sormessaan täsmälleen samanlaisen, juuri samanvärisellä kivellä varustetun 60-luvun sormuksen. Kehotinko äitiä tekemään rikosilmoituksen tai kävinkö pyytämässä sormusta takaisin? En, koska en ollut valmis ottamaan puukkoa omaan tai äidin kylkeen.

Naapurissa asuvan alkoholisoituneen herrasmiehen naisystävän, "Puukko-Leenan", soittoreissullaan vessasta mukaan lähteneet shampoot ja hoitoaineet hain takaisin. Luvattomasti haltuunsa ottaneella ei tiettävästi ollut heimoa takanaan ja muutenkin hänellä oli tapana puukottaa hengiltä vain omia ukkojaan. Puukotetuksi tulemisen riskiä ei siis oikeastaan ollut. Äiti oli aika järkyttynyt, kun ne kadonneet kosmetiikat löytyivät kuin löytyivätkin naapurista. Päästikö myöhemmin uudelleen puhelimettomat raukat soittamaan tärkeitä puheluja? Aika varmasti.
 
Viimeksi muokattu:
En minäkään sano vastaan tai kieltäydy tuollaisista. Kävelen vain kaikkien epämääräisten höpöttäjien, feissarien ja kerjääjien ohitse kuuntelematta tai sanaakaan sanomatta, korkeintaan päätä pudistaen. Säästyy taas muutama turhaan puhuttu tai kuunneltu sana maailmasta.

Mä kuuntelen välillä ihan huvikseni niitä höpinöitä (jos on aikaa tai jaksan) mutta sitten lähden vaan pois. Enimmäkseen nää on ständimyyjiä tai flyerin jakajia tai korkeintaan kysytään tietä tai neuvoja.
Oikeasti? Joku ventovieras, ehkä jopa ulkomaalaiselta vaikuttava, tulee kadulla vastaan ja pyytää että ota kahen tonnin pikavippi ja nosta se käteisellä mulle, maksan kyllä välittömästi takasin, niin ei uskalla kieltäytyä?
Kyllä varmasti ja valitettavasti tietyissä tapauksissa toiset ovat helpommin johdateltavissa ja näinollen haksahtavat helpommin huijauksiin. Yleistäen vanhukset, lapset ja jos ihmisellä on vaikka älyllinen kehitysvamma saattavat helposti joutua huijauksen uhriksi.

Onhan tässä hiljattain noussut isonkin yrityksen (gigantti) kyseenalaiset toimintatavat myydä kaikkea tarpeetonta lisämyyntiä. Mummo tai pappa käy ostamassa telkkaria ja myyjä tv:n lisäksi myy mummonsa kalsarit ja läjäpäin liittymiä tms.
 
Jos ei oo mies kuin Johnny Weissmuller (jonnet ei muista) jouluna, niin on ihme. Kolme uintia ja yks puntti tälle viikkoa. Katotaan jaksaako huomenna vielä sutia jotain.

Ravitseva kinkkibuffa äsken uinnin päälle, meni rintalihakseen kaikki frittikanat sun muut.
 
Lohi ui uunissa. Ostin uusimman mahdottoman tehtävän, joten se pyörimään ja olut auki.
 
Jos ei oo mies kuin Johnny Weissmuller (jonnet ei muista) jouluna, niin on ihme. Kolme uintia ja yks puntti tälle viikkoa. Katotaan jaksaako huomenna vielä sutia jotain.

Ravitseva kinkkibuffa äsken uinnin päälle, meni rintalihakseen kaikki frittikanat sun muut.

Screenshot 2023-11-11 at 14.13.45.png
 
Merkitään pöytäkirjaan, yota on valmis. Aikaa meni 1 vuosi ja 11 kuukautta.

Tai se on nyt nipussa, nythän tässä alkaa koeajovaihe, ja pyöränkulmat pitäisi säädättää jonka jälkeen voisi jo haaveilla reissusta katsastuskonttorille.

Saikohan sinne ajaa katsastamattomalla autolla jos aika on varattuna vai mitenkähän se oli...pitää tarkistaa.
 
Merkitään pöytäkirjaan, yota on valmis. Aikaa meni 1 vuosi ja 11 kuukautta.

Tai se on nyt nipussa, nythän tässä alkaa koeajovaihe, ja pyöränkulmat pitäisi säädättää jonka jälkeen voisi jo haaveilla reissusta katsastuskonttorille.

Saikohan sinne ajaa katsastamattomalla autolla jos aika on varattuna vai mitenkähän se oli...pitää tarkistaa.

Minullakin on muistikuva että leimalle saa ajaa jos aika on varattu.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom