Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tatskoista kun oli puhe, niin kun on tämmönen avaimenperä, saiskohan tosta jotenkin järkevästi kuvan :unsure: Joo, taiteilija osaa sanoa, mutta offarilla aina parhaat totuudet.

Ja suosituksia Pk-seutu?

katso liitettä 260215
Photoshopilla pikasesti kikkailin.
Toki parempi, kun piirtää kuvan käsin.
1699643889853.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tatskoista kun oli puhe, niin kun on tämmönen avaimenperä, saiskohan tosta jotenkin järkevästi kuvan :unsure: Joo, taiteilija osaa sanoa, mutta offarilla aina parhaat totuudet.

Ja suosituksia Pk-seutu?

katso liitettä 260215

Eikä kun alat pukeutumaan noin, pyhät arjet noissa tamineissa, koirakin on jo. Ja opettelet jodlaamaan!
 
yksin nukkumaan: niin aina

vaikka kapakassa olisi ollut yksi NAISoletettu jolle olisin halunnut käydä sanomassa moi

toteutus äärinmäisen kaukana, koska: kokemus hänestä on, ettei halua olla missään tekemisissä kanssani

olen siis asioinut hänen kassalla: asiakkaana, asiakaspalvelu, äärinmäisen kylmä
 
Tiijättekö ne ihmiset joilla aina kiire ja mitään ei ehdi tekemään?
Minä en vaan ymmärrä niitä, suurimpaa osaa ainakaan.
Tässä 8 mennessä näin lauantai aamuna juonut pannullisen kahvia, siivonnut kämpän, pesukoneet pyörii ja katsottu hömppäsarjaa netistä sekä tehty firman kirjanpito.
Mihin se ihmisten aika katoaa vai onko mulla toi kello jotenkin erilainen?

Kohta pitäs lähteä metsään tuijottamaan kiviä, kyllä.
 
Joo, kyllä linkkarissakin kuulee, miten herätään viideltä, että kerkee käymään salilla, lontoossa ja lukeen pari kirjaa ennen työpäivää ja loppupäivästä viiden lapsen partiot, omat kuoroharjoitukset ja 12h töitä.

Mutta ei jaksa ite kyllä mitään suorituskilpailua. Semmosta pakkosuorittamista kerkes harjoittaan sen verran monta vuotta, että hajos sipuli, niin nykyään on nää viikonloput esim. ihan mielellään ihan rauhassa ja tekee mitä huvittaa.
 
Tiijättekö ne ihmiset joilla aina kiire ja mitään ei ehdi tekemään?
Minä en vaan ymmärrä niitä, suurimpaa osaa ainakaan.
Tässä 8 mennessä näin lauantai aamuna juonut pannullisen kahvia, siivonnut kämpän, pesukoneet pyörii ja katsottu hömppäsarjaa netistä sekä tehty firman kirjanpito.
Mihin se ihmisten aika katoaa vai onko mulla toi kello jotenkin erilainen?

Kohta pitäs lähteä metsään tuijottamaan kiviä, kyllä.
Mä voin kertoa. Se on se kun tuut neljän jälkeen töistä kotiin, äkkiä syöt jotain, siitä äkkiä salille tms harrastukseen puoleksi tunniksi, oot kuuden jälkeen kotona, muistat että kauppaan pitää mennä, sitten iltapalaa ja viimeistään kymmeneltä nukkumaan. Ei siinä kauheasti kerkeä.
 
Saiskohan selaimeen koodailtua jonkun lisäosan, joka pollais noita Alician homostringikuvia ja maskais ne tai varoittas. Gaydar addon tjsp.

Jäi aikaisemmin huomaamatta, mutta nyt taas oli sitten homostringiä silmillä, kun lukasin varomattomasti tän vikan sivun.
 
Joo, kyllä linkkarissakin kuulee, miten herätään viideltä, että kerkee käymään salilla, lontoossa ja lukeen pari kirjaa ennen työpäivää ja loppupäivästä viiden lapsen partiot, omat kuoroharjoitukset ja 12h töitä.

Mutta ei jaksa ite kyllä mitään suorituskilpailua. Semmosta pakkosuorittamista kerkes harjoittaan sen verran monta vuotta, että hajos sipuli, niin nykyään on nää viikonloput esim. ihan mielellään ihan rauhassa ja tekee mitä huvittaa.
Moni haluaa esittää itsensä kiireisenä, mitä en ymmärrä.
Mä makaan perse homeessa kun ei ole mitään pakollista ja en tunne yhtään siitä tuskaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom