Israelin rähinät

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

Kumpaa kannatat?


  • Total voters
    110
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomaa kyl tietyillä.että henkilökohtainen intressi mukana.
Kaikki muut on terroristeja. Aika monta maata täysin väärässä suomi mukaanlukien.
Myönnän, minun henkilökohtainen intressini on siinä, ettei moraalinen kompassini osoita etelään tai milloin mihinkin ilmansuuntaan kuten joillakin. En todellakaan suhtaudu neutraalisti terroristeihin ja terrorivaltioihin. Se ei tarkoita, että pitäisin länttä, jenkkejä tai edes Israelia lähimainkaan täydellisinä, mutta vaihtoehtoihin nähden olen leirini valinnut.
 
Huomaa kyl tietyillä.että henkilökohtainen intressi mukana.
Kaikki muut on terroristeja. Aika monta maata täysin väärässä suomi mukaanlukien.

Eikös tämä vähän niin kuin pidä paikkansa muslimien kohdalla? Muslimit on yliedustettuina siviilieihin kohdistuvissa terroriteoissa. Muslimit on aina aloittaneet nuo rähinät, mutta Israel sitten lopettaa ne kovalla kädellä.

Olin nuorena vaihdossa jenkeissä päin ja kotitalon lähellä oli synagoga ja ihmettelin jo silloin, kun sitä vartioi rynnäkkökiväärien kanssa aseistautuneet vartijat. Pidin tuota silloin ylimitoitettuna, mutta todellisuus on se, että muslimit voisivat hyvinkin hyökätä sinne tappamaan juutalaisia ilman tuon luokan vartiointia.
 

Joo, nyt on todella hienosti saatu aloite Israelille ja lyötyä poikki näitä tuhoisia suunnitelmia. Israel tekee nyt erittäin hyvää jälkeä. Se että Venäjää tämä häiritsee, ei ole yllätys. Venäjä sinetöi tuhonsa sekaantumalla lähi-idän tapahtumiin. Israel ymmärtää että Venäjä osaltaan vaikuttanut taustalla Iraniin ja ollut laukaiseva tekijä että terrorihyökkäys Gazasta tapahtui ja sota syttyi. Nyt Israel ei tule kunnioittamaan Venäjää vähääkään vaan enemmänkin etsii mahdollisuuksia rankaista myös Venäjää. Tervemenoa vaan lähi-itään ryssät. Miten kävi puna-armeijan kuorolle ja miksi? Matkalla Syyriaan se lakkasi olemasta olemassa.
Miten pahasti sekaisin pitää olla, että uskoo tälläiseen roskaan? Toivottavasti vain kirjoitat kultin käskystä, etkä usko omiin juttuihisi.

Venäjä ja Israel on käytännössä sama maa.

Putin on joko juutalainen tai kuten virallinen tarina menee juutalaisten kasvattama. Lähes kaikki Venäjän oligarkit on juutalaisia. Shoigu on heimossa ja lista on loputon.

In fact, Putin has surrounded himself with rich and successful Jews, such as Moshe Kantor (net worth $2.3 billion), Lev Leviev (net worth $1.5 billion), Roman Abramovich (net worth $9.1 billion) and Victor Vekselberg (net worth $13.6 billion). They are all close friends and confidantes of the Russian president, and they are all quite openly Jewish.
In 2011, at the Euro-Asian Jewish Congress in Moscow, Putin said, “Israel is, in fact, a special state to us. It is practically a Russian-speaking country. Israel is one of the few foreign countries that can be called Russian-speaking. It’s apparent that more than half of the population speaks Russian.”

In 2014, Putin was one of the few political leaders who supported Israel’s Operation Protective Edge, saying at a meeting with representatives of the Rabbinical Center of Europe to fight anti-Semitism and xenophobia, “I support Israel’s battle that is intended to keep its citizens protected.”
Putin is a powerful player in the explosive situation in the Middle East. There are clearly political and military considerations that cause him to look upon Israel as an ally, but it might be the personal connection he has with Jews that has led him to be the most pro-Israel Russian leader the world has seen in a long time
 
Miten pahasti sekaisin pitää olla, että uskoo tälläiseen roskaan? Toivottavasti vain kirjoitat kultin käskystä, etkä usko omiin juttuihisi.

Venäjä ja Israel on käytännössä sama maa.

Putin on joko juutalainen tai kuten virallinen tarina menee juutalaisten kasvattama. Lähes kaikki Venäjän oligarkit on juutalaisia. Shoigu on heimossa ja lista on loputon.

En tiedä pitääkö paikkansa mutta yks kaveri kävi armeijan Israelissa niin kertoi että armeija täynnä ryssiä.
Oli itse jossain vaiheessa ommellut jonkun merkin ettei häntä luultaisi venäläiseksi.
 
En tiedä pitääkö paikkansa mutta yks kaveri kävi armeijan Israelissa niin kertoi että armeija täynnä ryssiä.
Oli itse jossain vaiheessa ommellut jonkun merkin ettei häntä luultaisi venäläiseksi.
No ei ole ryssiä, vaan Venäjältä Israeliin muuttaneita juutalaisia. Venäjällä edelleen asuu paljon juutalaisia ja he on ihan oma etninen ryhmänsä sielläkin.
 
Myönnän, minun henkilökohtainen intressini on siinä, ettei moraalinen kompassini osoita etelään tai milloin mihinkin ilmansuuntaan kuten joillakin. En todellakaan suhtaudu neutraalisti terroristeihin ja terrorivaltioihin. Se ei tarkoita, että pitäisin länttä, jenkkejä tai edes Israelia lähimainkaan täydellisinä, mutta vaihtoehtoihin nähden olen leirini valinnut.
Sen verran huomaan henkilökohtaista että normaali ihminen ei tiedä mikä on IDF tai UNIFIL.
Veikkaan joko ex-rauhanturvaaja tai juutalainen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom