Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarviiko se mitään reeniäkään? Pari päivää sosetta alle ja Kaivuriin steppaamaan.

Okei.

No näillä puheilla varaan sitten kuvausryhmän Kaivuriin. Vedetään yhdellä otolla purkkiin! Huom. Omat lakerikengät ja lisäsoseet mukaan.

Minä voin huolehtia ensiavusta ja jakaa pillerit kaikille jo etukäteen.

Tällä tehdään kuulkaas pojat ja tytöt massia 💰💰💰
 
Nykyään eivät taida istua perä sylissä.

kiih.jpg
 
Tuo Ketipinor on jostain syystä joidenkin lääkärien lempivalmiste. Sehän on alunperin psykoosilääke, joten on aika ihmeellistä kuinka sitä määrätään mummuille ja papparaisille unilääkkeeksi ja lisäksi vähän joka toiseen epämääräiseen vaivaan. Saadaan senioriporukka pillerillä helppohoitoiseksi.

Minulla oli tuohon joskus resepti, mutta jätinpä hakematta.

Annostus unilääkkeenä 25mg, muuhun käyttöön 600-800mg joten ei ilmeisesti vaikuta kovin vahvasti muutoin tuolla pikkuannoksella muuten kun nukahtamiseen 🤔

Jepu, käytetään pienellä annoksella nukkumisen apuna, mut käytetään sitä myös sit ahdistuksen hoidossakin pienemmillä annoksilla.
 
Kävin Tokmannilta hakemassa neopreenit niin olihan melkoinen kujanjuoksu se karkkiosuus alussa, hidastin jo vauhtia mutta sain itseni ruotuun.
Muuten ois nyt naama suklaassa täällä ja huomenna paha mieli kun sillee possuillut.
Vedin kyllä viimeiset kaksi pullaa pakastimesta tänään jälkkäriksi, tosin jos tän päivän ruuat on n.400g makaronilaatikko ja kaksi pullaa niin eiköhän energiamäärä ole silti miinuksella.
 
Max voisi pitää offarin jäsenille jonkun semmosen viikonlopun mittaisen kiljunvalmistuskurssin.
Kattelin pihjalanmarjoja sillä silmällä kun puut notkui niitä, ainoa vaan kun en juo viiniä.

Oluen tekeminen on kyllä vähän kinostellut, tosin sekin kuten kaikki muukin mulla lähtis taas ihan lapasesta niin kohta ois pienpanimo jossain.
E: Tulipa mieleen, oiskohan missään myynnissä firmana jotain pienpanimoa?
Vois tehdä mullistavaa tuotetta, bulkkilageria joka maistuu suurimmalle osalle. Sitten hipstereille jotain paskanmakuista ipaa että ne voi leikkiä asiaintuntiaa.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom