Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Apua, en ole uskaltanut vielä maistaa, koska jos se hyvää, niin taas vaan lisääntyy liian houkuttelevien herkkujen lista. Sitä jää niin helposti koukkuun suklaaseen.

Ja Toffifee. Se on selvästi pirullinen keksintö. Jo pelkästään namin irrotus pakkauksesta on verrattavissa kuplamuovin poksuttelun aiheuttamaan euforiaan. Sitten toffeen, suklaan ja pähkinän yhdistelmä 😳 eri tekstuurit ja maut suussa...

Olen täysin transsissa, jos pääsen käsiksi Toffifeehen. Muu maailma katoaa ja lakkaa merkitsemästä mitään. Vain jatkuva käden liike pakkauksen ja suun välillä on tärkeää. Kunnes koittaa riipaiseva havahtuminen siihen, ettei jäljellä ole yhtään ainutta Toffifeeta. Seuraa täydellinen eksistentiaalinen kriisi. Mikä minä olen? Mikä merkitys minulla on? Mikä on elämän tarkoitus? Onko elämää edes olemassa?
Miten banoffee? En ole kovin suuri makean ystävä, mutta tuotahan söisi työkseen.

https://www.valio.fi/reseptit/banoffee-pie/
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
20231102_163357.jpg

Kisusta 60% kuva.
 
Ihmiskakkaa kuljettanut auto on kaatunut. Lastia valunut tielle.

"Pelastuslaitoksen arvion mukaan kuorma-autossa voi olla noin 20 tonnia, ja perävaunussa vielä 40 tonnia lisää. Ajoneuvoyhdistelmä oli joka tapauksessa täynnä." Yle.fi

Jos sinulla on huono päivä töissä, niin ajattele, että joku tuonkin paskan siivoo pois.
No nyt on kyllä pelastuslaitoksen arviot yläkanttiin, mutta


View: https://m.youtube.com/watch?v=Nf_yEHMuUAg&pp=ygUddHVybydzIGhldmkgZ2VlIGxva2FsaW5qYWxsYSA%3D
 
No älä minulta kysy! En ymmärrä edes kuinka kattolamppu toimii 😁
Aikoinaan oli sellainen paperinen iso lehti, ku hesari.

Siinä oli kuukausiliite, joka oli monesti ihan mielenkiintoista luettavaa.

Kerran oli juttu väärin kuulluista laulujen sanoista. Joku oli aina luullu, että Eput laulaa "munani halkeaa ja tuottaa lamppuun valkeaa..." 😄

@Poppis 😉😁
 
Ois vokotille juuri sopiva. Edullinen pitää ja ajella.

Ja tuolla ku kurvaa kahvilan pihaan, naisetki näkee heti, että tuolla miehellä on itseluottamus (ja housujen sisältö) kunnossa, ku ei tartte välineillä leveillä...

Saanti ois varma, toisin ku merssumiehillä.
 
En ymmärrä edes kuinka kattolamppu toimii 😁

No lohdutuksena, että ei itse asiassa ymmärrä kovin moni muukaan, jos oikeasti sähköisistä ja fysikaalisista perusteista alkaen pitäisi osata selittää lampun toiminta ja valon syntymisen fysiikka siinä. Ja ledien tapauksessa vielä vähemmän. Tietäminen ja tietämättömyys ovat aina suhteellisia käsitteitä.
 
Ja tuolla ku kurvaa kahvilan pihaan, naisetki näkee heti, että tuolla miehellä on itseluottamus (ja housujen sisältö) kunnossa, ku ei tartte välineillä leveillä...

Saanti ois varma, toisin ku merssumiehillä.
Mutta aattele mikä hinta 25v vanhalla autolla!
Myydään kuin olisi uudempikin.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom