Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
kuka mä oon?

IMG_6713.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sylvin tykkiä voi joutua siirtämään kun hänellä ei ole vaadittavaa ajokorttia.

Tämä pitää paikkansa. Silloin ennen Siellä Jossain oli käytössä yksi hevosvoima, mutta moottoriajoneuvoista minulla ei ole yhtään kokemusta.

En ole vieläkään päässyt karting-radalle. Kukaan ei jostain syystä suostu lähtemään mukaan - toki yksinkin voi mennä, mutta ajattelin mahdollista vaara- tai loukkaantumistilannetta 🚓🚒🚑 Yksi ajopaikka itseasiassa lopetti toimintansa, mutta jossain on kuulemma toinenkin.
 
Kävin pitkästä aikaa mäkkäristä hakemassa sapuskaa ja oli joku mikälie jalapenohässäkkä, yleensä niissä ei ole potkua mutta tässä olikin.

Samalla reissulla kävin kaupassa ja hain lihaa jota n.8-10 ateriaan + maitoa, leipää ja appelsiiinia, maksoi saman verran.
Käytännössä siipiä joista tulee 4 ateriaa ja makaronilaatikkoon 700g naudan 10% j-lihaa eli puuttuu vain muutama kananmuna ja makaronit tuosta hinnasta mutta silti huomaa kuinka kallista se mäkkärisapuskakin on.
 
tampereessakin kun kävinn a-alueilla, useilla, niin NAISia en muistanut katsella yhtään

vai voiko olla niin, että niitä ei vain ollut niin en havaannu?
Veikkaan että onniitä siellä ollut. Mitään varmaa tietoa ei tosin allekirjoittaneella ole, kun eijjole muistikuvaa milloin olen viimeksi a-alueella käynyt.
 
Niin ne aamun pakkaset vaihtui lumisateeseen. Onneksi ehti puolikkaan pinon verran paloitella koivurankoja ja vielä pinottua mokomat puuvajan seinustalle. Linkokin alkoi pienellä säädöllä käymään rötäämättä. Saa nähä tuleeko tuota lumen perkelettä niin paljon, et pääsee jo huomenna linko puuhiin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom