Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kylpylässä tuntee välillä itsensä vähän setämieheksi, kun vaivihkaa ja huomaamatta vilkuilee pyllybikineihin pukeutuneita nuoria naisia.
Samaahan se on ihan salillakin mutta minusta terveen miehen merkki.
Tällä viikolla yksi nainen jäi kiinni kun tuijotteli minua, sen tietää kyllä kun pää kääntyy äkkiä kun huomaa katseen.
En ole kyllä moista ennen huomannut, itse kun olen täysi tavis eikä mitään tuijoteltavaa ellen sitten tee jotain salikomedia ketjuun liittyvää pöljäilyä.
 
On tää meidän luonto upea.
IMG_4864.jpeg
 
Samaahan se on ihan salillakin mutta minusta terveen miehen merkki.
Tällä viikolla yksi nainen jäi kiinni kun tuijotteli minua, sen tietää kyllä kun pää kääntyy äkkiä kun huomaa katseen.
En ole kyllä moista ennen huomannut, itse kun olen täysi tavis eikä mitään tuijoteltavaa ellen sitten tee jotain salikomedia ketjuun liittyvää pöljäilyä.
Tunnisti varmaan juutuubista :unsure:
 
Tunnisti varmaan juutuubista :unsure:
Tuskin, itseasiassa naiset katsoo huolestuttavan vähän ja en nyt mitenkään råmanttisessa mielessä sano vaan kaupallisesti koska ovat kuitenkin usein niitä jotka päättää asioista.

Ens viikko pitäisi olla taas töissä, ei oo tullut mitään kuvattua taas pariin viikkoon.
 
Tuskin, itseasiassa naiset katsoo huolestuttavan vähän ja en nyt mitenkään råmanttisessa mielessä sano vaan kaupallisesti koska ovat kuitenkin usein niitä jotka päättää asioista.

Ens viikko pitäisi olla taas töissä, ei oo tullut mitään kuvattua taas pariin viikkoon.
Hmm...

Tee muutama nikkarointiviteo jostain perkkeleen kukkalaatikoista. 💡
 
Upeasta tuli mieleen, yotan hintaa kyseltiin tänään.
Ilmoitin sen olevan priceless.

kai se nyt miljoonalla kannattaisi myydä, tai kahdella jos joku niin kovaa sen haluaisi

näpräisit sillä rahalla uuden
 
kai se nyt miljoonalla kannattaisi myydä, tai kahdella jos joku niin kovaa sen haluaisi

näpräisit sillä rahalla uuden
Onhan se tietysti niinkin.

Tässä nyt lähinnä kyse siitä ettei ole mitään tarvetta myydä, tosin alkaa noita ajoneuvoja kertymään...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom