Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tein tänään hieman inventaariota isäukon a-tarvikkeista. Sieltä löytyi muutama pahvihylsyinen Vihtavuoren Royal 12/70 ja Hubertus. Totesi, että noilla on tipua aikanaan kaatunut. Onkohan Sylvi vai nuo patruunat vanhempia? :unsure: :LOL:
 
Meillä ois vähän urakkaa sitten edessä, ettei tartte ulkomailla hävetä taas.
katso liitettä 259939
Siis litraa alkoholia oluesta nautittuna vuodessa per nuppi, niinkö?

Jos, niin ellen väärin laskenu, niin sehän ylittyy jo 150 tölkillä keskiolutta...

Olen siis suorittanu osuuteni, koittakaapa teki vähä keskittyä.

Jos per kuukausi, niin sitte pitänee laskea vähä tarkenmin, että pitääkö itekki kiristää tahtia...
 
Tein tänään hieman inventaariota isäukon a-tarvikkeista. Sieltä löytyi muutama pahvihylsyinen Vihtavuoren Royal 12/70 ja Hubertus. Totesi, että noilla on tipua aikanaan kaatunut. Onkohan Sylvi vai nuo patruunat vanhempia? :unsure: :LOL:
Alkaa olla sen verran vanhoja että palveluskäyttöön harkitusti.
Siis molemmat etellä mainitut.
 
Nyt nuukuus vs. hedonisti taistelee, laittaako sauna päälle vai nöy kun sähkökin melkein 10c/kwh.
Toisaalta olin reipas ja kävelin avantouintipaikalle 2,5km suuntaansa niin ehkä mä olen ansainnut sen.

Ehottomasti olet. Ja onneksi on puukiuas, ne puut on lämmittäny jo ainaki pari kertaa, ensin mettässä ja sitte rantheella, monesti kolmas kerta ollu jo siinä välissä kuljetusoperaatiossa.

Ja jos sattuis olemaan sähkösauna, niin en kyllä sähkön hintaa miettis, jos saunaan tekis mieli. Ihan yhtälailla ku en kaupassakaan ajattele, että parin tölkin hinnalla saa hanasta kuution vettä, jos saunaolutta tekee mieli...
En ole koskaan tehnyt nyhtöpossua mutta jostain syystä tänään just mietin että ois kiva tehdä, pitäiskin metsästellä halpaa kaslerkönttiä. Olen tosi huono ollut ostamaan noita kastikkeita mutta niillä saa koko aterian ihan erilaiseksi.
Muutaman kerran olen tehny nyhtöpossun ihan siitä perinteisestä edullisesta "uuniliha"sta, ja kastikkeeksi tomaattimurskaa ja mausteita. Toimii seki.
 
Noita on aika paljon+kun kalusteen laittaa paikalleen, niin poissa mielestä.
Johtoja voi olla paljon, mutta
download-5.jpeg
too_20many_20wires_small.jpg
CoPa_4.jpg

Ne voi silti laittaa siististi.
 
Kellot siirretään kohta tunnin taaksepäin, saa yhden tunnin lisää aikaa nukkua. Aamulla pitäisi herätä aikaisin töihin, alkuillasta nukutut päiväunet rokottivat hieman näistä yöunista.
 
....Ei etes halloweeniksi..?

Olisi hieno yhdistelmä: homolänkkäri pimpero otsassa.

Edit: Maastohousut toki kruunaa kokonaisuuden
Mitenhän väkivaltaverkkarit, ne kruunais kokonaisuuden.
Ehottomasti olet. Ja onneksi on puukiuas, ne puut on lämmittäny jo ainaki pari kertaa, ensin mettässä ja sitte rantheella, monesti kolmas kerta ollu jo siinä välissä kuljetusoperaatiossa.

Ja jos sattuis olemaan sähkösauna, niin en kyllä sähkön hintaa miettis, jos saunaan tekis mieli. Ihan yhtälailla ku en kaupassakaan ajattele, että parin tölkin hinnalla saa hanasta kuution vettä, jos saunaolutta tekee mieli...

Muutaman kerran olen tehny nyhtöpossun ihan siitä perinteisestä edullisesta "uuniliha"sta, ja kastikkeeksi tomaattimurskaa ja mausteita. Toimii seki.
Oiskin puukiuas, savuis harvase päivä.
Eipä sillä taida väliä olla mitä lihaa on kunhan on vain tarpeeksi pitkään uunissa, menee huonompikin siinä.
Kinkku ei vaan taida olla ihan parasta?

btw. miksei ole naudan kinkkua?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom