Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onneksi siirrettiin kelloja.
Perjantaina oli kaverin valmistujaiset, kotona klo 5 niistä pippaloista. Muutaman tunnin unet ja juhlistamaan kummitädin syntymäpäivää. Syntymäpäiviltä juhlistamaan seuraavaa synttärisankaria, onneksi juhlistaminen tapahtui padelin pelaamisen merkeissä.
Otan kiitollisena vastaan yhden lisätunnin tähän päivään.
 
#käännön kunniaksi #wanha ranteeseen.

Screenshot_20231029_083952_Gallery.jpg
 
Tein tänään hieman inventaariota isäukon a-tarvikkeista. Sieltä löytyi muutama pahvihylsyinen Vihtavuoren Royal 12/70 ja Hubertus. Totesi, että noilla on tipua aikanaan kaatunut. Onkohan Sylvi vai nuo patruunat vanhempia? :unsure: :LOL:

Noh - minähän olen vuosimallia 72 - edelleen aivan soiva peli (tirsk).

Eilen oli seuran 50-v juhlat. Olipa metkaa tavata tyyppejä, joiden kanssa olen viimeksi treenannut noin 25 vuotta sitten. Ensimmäinen oma senseikin vuodelta -89 oli paikalla. Yhtään ei olla vanhennuttu! Kaikilla vaan joku kremppa, vaiva, tauti ja rikkisärki 😏 Itse en valitettavasti ollut tatamin puolella, kun en saa edes sukkia jalkaan ilman tuskaa ja puhinaa.

20231029_083450.jpg
 
-6 ja aattelin kohta lähteä aamukäppäilyt suorittamaan, mielessä kävi oisko painellut avannolle joka nyt varmaan onkin oikea avanto eikä järvi.
Ei tuo pakkanen liikaa puraissu, täysin tyyni keli kun on, mut ei kieltämättä koiraakaan kiinnostanut aivan liikoja haistella niitä ja näitä, vaan kohtuu suoraviivaisesti hoidettiin kusi ja paskahommat tänä aamuna.
 
-2 mahtava keli tehdä klapeja.
Nyt mä ymmärrän kun jotkut miehet jää koukkuun klapien tekoon.
Kun mä saan haaveilemani kesämökin niin mä taidan muuttaa sinne ja teen vaan klapeja. Saa @doownek välillä tulla katsomaan että oon hengissä
Juu, eihän se klapien pilkkominen ja halkominen, mut sit kun haet ne klapipuut vielä itse sieltä metsästä, niin päästään todellisen totuuden äärelle:giggle:
 
Ei näkynyt tämän ketjun otoksia palkituissa.


Jotain pienen piirin juttuja äänestävät kaverien kuvia.

ja tuohon kilpailuun osalistuminen maksaa!

muuten olisin yhtesti osallistunut, mutta emmä ny maksamaan siitä rupea
 
Onneksi siirrettiin kelloja.
Perjantaina oli kaverin valmistujaiset, kotona klo 5 niistä pippaloista. Muutaman tunnin unet ja juhlistamaan kummitädin syntymäpäivää. Syntymäpäiviltä juhlistamaan seuraavaa synttärisankaria, onneksi juhlistaminen tapahtui padelin pelaamisen merkeissä.
Otan kiitollisena vastaan yhden lisätunnin tähän päivään.

miksi ihmeessä olet ollut jo noin aikaisin hereillä?

Minä vaan kysyn

Minä panin maata vanhaa aikaa klo 22:22 ja heräsin nykyjassa 11:09
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom