Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ovat muuten lähiörotat viimeisellä kiertueella ennenkuin laittavat pillit pussiin. Kerkeet vielä villatakissa keikalle😎
Perskeles, ja Tavastialla vielä lippujakin jäljellä. Villatakki taitaa olla vähän liian lämmin siihen saunaan. Mahtaisikohan todella vanha N.W.A. huppari venyä tän torson päälle. Tuskin :unsure:

Ja nostalgiahöyryissä laskin väärin, eihän herrat ole kuin 10+ vuotta vanhempia kuin minä.
 
Kohdistetut mainonnat taas kohdallaan.

1:
IMG_6984.jpeg


2:
IMG_6983.jpeg
 
Kohdistetut mainonnat taas kohdallaan.

1:
katso liitettä 259952

2:
katso liitettä 259953
Minä maksan viisaille 4 numeroisia summia tästä, ei kannata ammuskella haulikolla sinne tänne kun aika tehotonta.
Mennyt oikeasti melkoiseksi rakettitieteeksi tuo mainonta, itse en käytä printtiin tai muihin perinteisiin ollenkaan rahaa vaan kaikki ollut jo viimeisen 10v netin mainontaa.
 
Minä maksan viisaille 4 numeroisia summia tästä, ei kannata ammuskella haulikolla sinne tänne kun aika tehotonta.
Mennyt oikeasti melkoiseksi rakettitieteeksi tuo mainonta, itse en käytä printtiin tai muihin perinteisiin ollenkaan rahaa vaan kaikki ollut jo viimeisen 10v netin mainontaa.
Hyvin nää välillä osaa kohdentaa ja 100% varmasti myös salakuuntelevat. Välillä tulee sellaista, mikä ollut vain puheissa eikä ollenkaan kirjoitettuna missään.
 
Hyvin nää välillä osaa kohdentaa ja 100% varmasti myös salakuuntelevat. Välillä tulee sellaista, mikä ollut vain puheissa eikä ollenkaan kirjoitettuna missään.
Vuosia sitten mun markkinointi toimiston tyypit testasi tätä asiaa, puhelin mihin mm. FB appi ja puhelimen läsnäollessa puhuivat tietyistä asioista. Yllättäen siihen fiidiin alkoi tulemaan aiheeseen liittyivä mainoksia.
 
Voiskin talveksi kasvattaa reisiharjat!
Jos saa luvan...

Minä olen sitä lupaa yrittänyt saada kohta 12 vuotta, mutta myönteistä päätöstä ei ole vielä kuulunut :cautious: . Joskus intin jälkeen oli hetken aikaa pulisongit pidemmät kuin tukka, houkuttelisi taas mutta itsestäni riippumattomista syistä onnistuu tuskin enää tässä elämässä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom