Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
😔

Olen ollut älyttömän tyytyväinen noihin purkkeihin, kun ovat tiiviitä. Mutta. Näemmä ovat liukkaita ainakin yhdellä kädellä käsiteltynä, kun sormet ei yllä kunnolla ympäri.

katso liitettä 259938

Uuni on kaiketi käytettävä pois, että saa imuroitua taustan, jotta ei tule ylimääräisiä asukkaita kämppään. 😬
Mä olen aina haaveillut että olisi eri jutut lasipurkeissa, en oo vaan koskaan saanut ostettua.
Jauhoille yms. ostin tiiviitä muovilaatikoita ettei tule mitään öttiäisiä mutta ne onkin piilossa eikä näkösällä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäs muutama tuulenkaato saada tontilta pätkittyä ja suojaan. Saa taas puristaa kaiken mitä irtoo kehosta
Jaaha, ei päästettykkään sahan varteen kun vetäsin vahingossa zyrtecin tilalla imovanen. Alko kaverin kypärään tulla mielenkiintosia muotoja 🤪 Ehkä se on parempi et ei mene hetkeen tuonne sahailemaan
 
Mulla ois nyt hinku saada talveksi vaaleanruskea mokkanahka tai sen tapainen karvavuorellinen talvitakki, palstan tyylimimmit osaa varmaan heittää mikä on hyvännäköinen?

Tulipa vain jotenkin aavistus että kohta alkaa tulemaan jotain brokebackmountain juttua...
 
😔

Olen ollut älyttömän tyytyväinen noihin purkkeihin, kun ovat tiiviitä. Mutta. Näemmä ovat liukkaita ainakin yhdellä kädellä käsiteltynä, kun sormet ei yllä kunnolla ympäri.

katso liitettä 259938

Uuni on kaiketi käytettävä pois, että saa imuroitua taustan, jotta ei tule ylimääräisiä asukkaita kämppään. 😬

Kankkusessa parempi pitää kaksin käsin kiinni.👍
 
Meillä ois vähän urakkaa sitten edessä, ettei tartte ulkomailla hävetä taas.
1698477937752.jpeg
 
Mulla ois nyt hinku saada talveksi vaaleanruskea mokkanahka tai sen tapainen karvavuorellinen talvitakki, palstan tyylimimmit osaa varmaan heittää mikä on hyvännäköinen?

Tulipa vain jotenkin aavistus että kohta alkaa tulemaan jotain brokebackmountain juttua...

Onko tuo kelsiturkki tai lammasturkki suomeksi? En löynyt juuri mitään ja vaaleanruskeita vielä vähemmän.

Ulkomaisilta sivuilta löytynee helpommin.





 
Taidan nauttia näistä pienistä illoista mitä tulee. Puhemien näppis esim. Vaikuttaa kovin moniulotteiselta

Yhdestä Imovanesta? Herttinen.
Minulla mikään ei vaikuta millään tavalla. Työkaveri oli Panacodista jalaton ja älytön, minä olen tehnyt normaalin työpäivän parilla Panacodilla - ei kyllä poista kipua, joten ihan hyödytön pilleri - ja Opamoxia nakertelin joskus pukuhuoneessa ennen vuoron alkua ilman, että tuli mitään työkykyä haittaavaa, vähensi vain omaa ahdistusta kuten pitikin.

Soitin eilen valituspuhelun psykalle nukahtamisongelmasta: Piporadio 🎶 on nyt rallattanut pari viikkoa niin innokkaasti, että uni ei tule simmuun. Kokeilen nyt Ataraxia.

Tämä kirjoitus kyllä antaa ymmärtää, että olen parkkiintunut psykoottinen nisti, mutta oikeasti olen ihan vaan tervehenkinen ja raitismielinen psykiatrinen/neurologinen kummajainen 🤷‍♀️
 
Tämä kirjoitus kyllä antaa ymmärtää, että olen parkkiintunut psykoottinen nisti, mutta oikeasti olen ihan vaan tervehenkinen ja raitismielinen psykiatrinen/neurologinen kummajainen 🤷‍♀️
Ei kaikilla pillerit tai vaikka huimausaineet aiheuta sekavuutta. Ainakaan oma aivokemia ei reagoi esim kodeiiniin, perus opiaatteihin tai bentsoihin päihdyttävästi. Sit on niitä, joilla jo 800 burana laittaa pöntön sekaisin.
 
Yhdestä Imovanesta? Herttinen.
Minulla mikään ei vaikuta millään tavalla. Työkaveri oli Panacodista jalaton ja älytön, minä olen tehnyt normaalin työpäivän parilla Panacodilla - ei kyllä poista kipua, joten ihan hyödytön pilleri - ja Opamoxia nakertelin joskus pukuhuoneessa ennen vuoron alkua ilman, että tuli mitään työkykyä haittaavaa, vähensi vain omaa ahdistusta kuten pitikin.

Soitin eilen valituspuhelun psykalle nukahtamisongelmasta: Piporadio 🎶 on nyt rallattanut pari viikkoa niin innokkaasti, että uni ei tule simmuun. Kokeilen nyt Ataraxia.

Tämä kirjoitus kyllä antaa ymmärtää, että olen parkkiintunut psykoottinen nisti, mutta oikeasti olen ihan vaan tervehenkinen ja raitismielinen psykiatrinen/neurologinen kummajainen 🤷‍♀️

Yhdestä imovanesta kyllä. En oo koskaan kokeillu aikaisemmin et mitä käy jos jääkin väkisin hereille. Nyt se tuli ihan vahingossa, kun luulin vetäneeni allergialääkettä. Jonkun aikaa ehdin vissiin sekoilla ja sen verran että säikähtivät paikalla olleet aika reippaasti, että nytkö se sekos kokonaan.
 
Kokeilen nyt Ataraxia
Tää on kyllä minusta niitä nappeja, joita määrätään, kun ei parempaa keksitä.. joo, ei kehity toleranssia ja ei oo väärinkäyttöpotentiaalia, mutta ei oo kyllä apuakaan, jos on oikeita nukahtamisongelmia :D

Tyhmä kysymys: eihän sulla semmoinen auta, jos laittaisit luureista tai miksei kajareista jotain miellyttävää / rauhallista musaa taustalle, kun rupeaa nukkumaan? Tällai siis ihan maallikkona arvaillen jotenkin tuntuis, että rauhoittuis (tai unohtuis) oman pään äänet helpommin sillai, jos joutuu prosessoimaan ulkoa tulevaa musaa kuin jollain allergialääkkeellä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom