Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nenässä vähän nuhaa.. oli tarkoitus käydä uimassa, mutta ehkä siirto huomiselle..

Eilen kokeiltu kovatempoisempaa padelia ekaa kertaa yli puoleen vuoteen ja vielä ei ainakaan satu vitusti jalkoihin. Eli varovainen onnistuminen.

Kahvi vitun pahaa, kun menin ostaan jotain Pauligin Singaporea. Pitäs hakea jotain ihmisten kahvia.

Siinä tämän aamun vuodatukset.
 
Peruutusvalo…kun sitä tarvitaan niin keskikonsolin namiskasta lasketaan takaikkunaa 5cm ja valo kytkimestä päälle.
Siis joka kerta pakittaessa pitää erikseen kytkeä valo päälle SEKÄ tehdä vielä jotain muuta?

Ja sit vielä poiskytkentä.

Ja sit..

😳
 
Siis joka kerta pakittaessa pitää erikseen kytkeä valo päälle SEKÄ tehdä vielä jotain muuta?

Ja sit vielä poiskytkentä.

Ja sit..

😳
No ei.

Tuota valoa tarvitaan vain erityisolosuhteissa, esim pimeässä jos tarvitsee peruuttaa kärryä, soppatykkiä tms.

Ja peruutuskamerassa on toki myös pimeänäkö.

Eli sanoisin että vähintään 95 rosenttia peruutuksista tapahtuu ihan vaan sivupeileistä tähtäämällä.
 
No ei.

Tuota valoa tarvitaan vain erityisolosuhteissa, esim pimeässä jos tarvitsee peruuttaa kärryä, soppatykkiä tms.

Ja peruutuskamerassa on toki myös pimeänäkö.

Eli sanoisin että vähintään 95 rosenttia peruutuksista tapahtuu ihan vaan sivupeileistä tähtäämällä.
Aaaaaah ymmärrän.

Ajattelin jo, että tässä on taas ”insinööri suunnitellut!!”

Sivuhuomio: pidän insinöörisuunnittelua suuressa arvossa oikeasti.
 
No ei.

Tuota valoa tarvitaan vain erityisolosuhteissa, esim pimeässä jos tarvitsee peruuttaa kärryä, soppatykkiä tms.

Ja peruutuskamerassa on toki myös pimeänäkö.

Eli sanoisin että vähintään 95 rosenttia peruutuksista tapahtuu ihan vaan sivupeileistä tähtäämällä.
Kyl me kaikki tiedetään, et tuo valo on pääasiassa niille runkkareille jotka jotka roikkuu puskurissa tai jotka ei tajua kuinka pitkiä valoja tulisi käyttää. Olen usein haaveillut vastaavasta toteutuksesta.
 
Kyl me kaikki tiedetään, et tuo valo on pääasiassa niille runkkareille jotka jotka roikkuu puskurissa tai jotka ei tajua kuinka pitkiä valoja tulisi käyttää. Olen usein haaveillut vastaavasta toteutuksesta.
#hehe

Toki tuota valoa voi myös siinä tilanteessa jos hirvi pitää saada pimeässä kärryyn ja sitten helevetin kyytiä pois paikalta.
 
Kohta 2h ollu jo hereillä, mut vasta nyt jakso nousta sängystä keittämään kaffea. Eiköhän tässä viel tämä päivä saada oltua tekemettä yhtikäs mitään onnistuneesti.
 
Kohta 2h ollu jo hereillä, mut vasta nyt jakso nousta sängystä keittämään kaffea. Eiköhän tässä viel tämä päivä saada oltua tekemettä yhtikäs mitään onnistuneesti.
Mulla vielä mietinnässä miten on tekemättä tän päivän mitään.
Oikeasti aattelin käydä kävellen uimassa iltapäivällä, maanantaille pitäisi tehdä valmiiksi muutamia toimistohommeleita joita olen onnistuneesti lykännyt koko viikon.
Eli ne teen huomenna 22 aikaan....
 
Mulla vielä mietinnässä miten on tekemättä tän päivän mitään.
Oikeasti aattelin käydä kävellen uimassa iltapäivällä, maanantaille pitäisi tehdä valmiiksi muutamia toimistohommeleita joita olen onnistuneesti lykännyt koko viikon.
Eli ne teen huomenna 22 aikaan....
Siihen miettimiseen se sulla kusahtaa, pitää vain aktiivisesti rötvätä/nukkua/oleilla.

Jos tässä alkais miettimään, et mitäs sitten, niin kohta huomaa olevansa tyyliin tallissa järjestelemässä työkaluja jos parempaa ei keksi.
 
😔

Olen ollut älyttömän tyytyväinen noihin purkkeihin, kun ovat tiiviitä. Mutta. Näemmä ovat liukkaita ainakin yhdellä kädellä käsiteltynä, kun sormet ei yllä kunnolla ympäri.

20231028_093109.jpg


Uuni on kaiketi käytettävä pois, että saa imuroitua taustan, jotta ei tule ylimääräisiä asukkaita kämppään. 😬
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom