Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on Samsung A52s ja sillä kuvaan kaikki videot ja teen muutenkin kaiken tarpeellisen, kertaakaan ei ole jäänyt mistään ominaisuuksista tekeminen kiinni.
Ostinkohan viime vuonna tän ja mun mielestä hinta oli alle 300e.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ellei alaselkä ja koivet ois ollut tiltissä niin penkkityöskentelyt ois parantunut roimasti, parani jo kyllä nytkin.

Salilla katselin kun joku jantteri alkoi puuhastelemaan niin tangon kanssa teki jokusen toiston ja sitten latasi samantien työsarjat, minusta tuntuu kauhean riskaabelilta touhulta missä tahansa tankoliikkeessä vaikka ei olisi edes eka liike.
Kukin tavallaan eikä ne nyt kummoiset painot ollut.
 
Ennen painojen nostelua tulee tehtyä samat lämmittelyt mitä kamppailussa + liikeradat auki. Oon kokenu hyväks. Ja painojen nostelussa tottakai pikkuhiljaa työsarjoihin. Hyvältä tuntunu.
 
Minäkin teen ensin peruslämpät vähän sen mukaan mitä olen tekemässä ja etenkin kun aina eka liike on se raskain vapailla painoilla niin saatan tehdä 4-6 lämppäsarjaa painoja kokoajan lisäten.
 
Jlauta. Kolmesti piti purkaa takaikkunan nostomekanismi irralleen ennen kuin sen sai itseä tyydyttäviin säätöihin.

Hammaskehän vaihto ei ollutkaan ihan niin yksinkertainen juttu.

Mutta nyt ikkuna on smooth kuin kake naistentansseissa.
 
Sehän vähän näyttää siltä, että kroppa kerto et nyt riittää. Tai onhan tuo mielikin jo antanut viitteitä pitemmän aikaa. Pienimuotoinen luhistuminen eilen ja sydän hakkasi kurkussa. Aloitetaan nyt viikolla saikkua ja katotaan onko kuoppa kaivettu kaivettu kuinka syväksi ja päästäänkö sieltä vielä ylös.
 
Sehän vähän näyttää siltä, että kroppa kerto et nyt riittää. Tai onhan tuo mielikin jo antanut viitteitä pitemmän aikaa. Pienimuotoinen luhistuminen eilen ja sydän hakkasi kurkussa. Aloitetaan nyt viikolla saikkua ja katotaan onko kuoppa kaivettu kaivettu kuinka syväksi ja päästäänkö sieltä vielä ylös.
Pääsee. :heart:
 
Ziisus kun on tekemätön olo, jokapaikka niin paskana että makaan lattialla. On kumma kun on aina silloin helpompi olla kovalla lattialla ja koivet sohvalla.

Meinasin ensin että oisko ottanut pari olutta mutta ei jaksanut, joku toinen päivä sitten. Karsee nälkä mutta saa nyt oottaa iltapalaan asti.
Ai niin, tuohon sinkkuketjun kirjoitteluun. Kissanaiset on saatanasta ja kuka helvetti siinä kusen&paskan hajussa viittii elää? Joo riippuu siitä kuinka laatikkoa siivoaa mutta silti ne aina haisee.
 
394641629_18394856479038178_2629617573046643123_n.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom