Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
9/9

Ei tunnu missään, kun katselin juuri perjantaina vierestä kun kollegat laskeskeli lääketieteellisen preppilaskuja. Withu niistä tajunnu yhtään mitään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tsek ja #tsek.

Hirvittää jo kellojen kääntö, kun herää automaattisesti ja haluamattaan klo 5 niin viikon päästä se on kello 4. 😖
Jaan tämän tuskan.
 
Huomenna pitäs käydä töissä, masentaa jo valmiiksi.
Pitäisi myös tempasta halliin lämmöt päälle, masentaa jo valmiiksi (ihanan kallista) kun mietin taas tänkin päivän sähkön hintaa ja miten se voi maksaa niin vtusti taas?

Olisi oikeasti vapaapäivä salilta mutta en vaan perhana malta olla menemättä, olen huomenna sitten menemättä.
Kaupassa pitäisi käydä niin meinasin käydä kävellen, saa nähdä vain minkä mittaluokan virhe on lähteä repun kanssa kun eilen mavetteli niin saattaa olla melkoinen pallon tunne alaselässä kävellessä... Sama oli lauantaina pitkällä metsälenkillä mutta lopussa toisaalta oli mennyt jo ohi, hyvää palauttavaa.
 

Joukkueesta puuttuu neekerin lisäksi valkoinen mies! Voisin mennä ite. Ja rasismia jos ei oteta. Ei tarttis ees peliaikaa voisin istua vaihtopenkillä ja pukkarissa luoda tunnelmaa.
Eikä aasialaisia mainittu tässäkään mielenpahoittamis kohussa.
 
Olisi oikeasti vapaapäivä salilta mutta en vaan perhana malta olla menemättä, olen huomenna sitten menemättä.
Viime viikolla kolmena päivänä peräkkäin salipäivä, eilen oli lepopäivä ja pakko kyllä tänäänkin pitää toinen lepopäivä. Kroppa jumissa ja päätäkin särkee.
 
Viime viikolla kolmena päivänä peräkkäin salipäivä, eilen oli lepopäivä ja pakko kyllä tänäänkin pitää toinen lepopäivä. Kroppa jumissa ja päätäkin särkee.
Mä menen kolmejakoisella missä etu ja takajalat eri treenissä ja oikeastaan jalkoja teen vähän enempi loppuun, muuten aika iisiä treeniä niin en nyt tiedä onko maailmanloppu jos tekee yläkropan lihat kahteen kertaan viikkoon.
Huomenna on pakko pitää huilipäivä kun mavettelut menee melkein selkätreenistä niin saa seuraavaan selkäjumppaan pari päivää sille alueelle lepoa.

Lueskelin aiemmin sitä yhtä ketjua kun jokapaikassa niin sekavaa ohjeistusta millainen määrä ja millainen treeni ajassa X on oikein, olen tullut siihen lopputulokseen että vuosien tekemisen jälkeen kannattaa kuunnella ihan vain itseään ellei sitten ole palkattu valmentaja jonka kanssa viikoittain tsekataan edistymistä.

Kun puhutaan että hermosto menee tukkoon niin väitän suurimman osan minunkaltaisten aktiivisten peruspunttaajien jättävän treeneissä niin paljon ilmaa ettei toi ole edes lähellä, mulla ei ainakaan riitä päässä pitoa vetää joka treeniä loppuun asti vaikka omassa mielessä luulenkin tekeväni jotenkin kovaa.
 
Mä menen kolmejakoisella missä etu ja takajalat eri treenissä ja oikeastaan jalkoja teen vähän enempi loppuun, muuten aika iisiä treeniä niin en nyt tiedä onko maailmanloppu jos tekee yläkropan lihat kahteen kertaan viikkoon.
Huomenna on pakko pitää huilipäivä kun mavettelut menee melkein selkätreenistä niin saa seuraavaan selkäjumppaan pari päivää sille alueelle lepoa.

Lueskelin aiemmin sitä yhtä ketjua kun jokapaikassa niin sekavaa ohjeistusta millainen määrä ja millainen treeni ajassa X on oikein, olen tullut siihen lopputulokseen että vuosien tekemisen jälkeen kannattaa kuunnella ihan vain itseään ellei sitten ole palkattu valmentaja jonka kanssa viikoittain tsekataan edistymistä.

Kun puhutaan että hermosto menee tukkoon niin väitän suurimman osan minunkaltaisten aktiivisten peruspunttaajien jättävän treeneissä niin paljon ilmaa ettei toi ole edes lähellä, mulla ei ainakaan riitä päässä pitoa vetää joka treeniä loppuun asti vaikka omassa mielessä luulenkin tekeväni jotenkin kovaa.

Kolme kertaa viikkoon moninivelliikkeet kyykky penkki leuat pystyp ja vattat. 10 toistoja. Ja hauis tottakai että saa tytöt kattella. Toimi ennen ja toimii nyt.

Mutta pääkopan vuoks pitää tehdä kaikenlaisia taljavemputtimia ja vaihdella treeniohjelmaa ja ajatella hermostoa. Jos pystyy noi pitään pois mielestä niin senkun nostelee noita niin toimii. Mutta kun tulee ajatus että ei kehity niin sitten pitää menttaali hoitaa hifistelyllä.
 
Kolme kertaa viikkoon moninivelliikkeet kyykky penkki leuat pystyp ja vattat. 10 toistoja. Ja hauis tottakai että saa tytöt kattella. Toimi ennen ja toimii nyt.

Mutta pääkopan vuoks pitää tehdä kaikenlaisia taljavemputtimia ja vaihdella treeniohjelmaa ja ajatella hermostoa. Jos pystyy noi pitään pois mielestä niin senkun nostelee noita niin toimii. Mutta kun tulee ajatus että ei kehity niin sitten pitää menttaali hoitaa hifistelyllä.
Mulla on sama juttu että aina ensin monnivelliike vapailla ja sen perään toinen liike saattaa olla vimputtimilla.
Esim. tänään teen ensin tankopenkin ja toisena laitteessa yläviistopenkkiä, ehkä päälle taljassa vielä pari sarjaa viimeistelyä tisseille. Eilen oli mave ja sen päälle muutama sarja prässiä ja reidenkoukistusta.

Nyt mennyt enemmän lyhyissä sarjoissa mutta vois ottaa kohta jakson jossa bodailua enempi ja laitteissa, niissä saa sitä tuntumahomostelua tehtyä paljon paemmin kuitenkin.
Laitan kyykyssäkin homorullan tankoon ja teen 50kg painolla loputtomia sarjoja (eli ainakin 10 toistoa)
(täältä jäänyt jostain keskustelusta mieleen se pehmuste tankoon, en muista kuka sen tuollaiseksi nimitti mutta joka kerta kun näkee niin mieleen tulee se)
 
Kun puhutaan että hermosto menee tukkoon niin väitän suurimman osan minunkaltaisten aktiivisten peruspunttaajien jättävän treeneissä niin paljon ilmaa ettei toi ole edes lähellä, mulla ei ainakaan riitä päässä pitoa vetää joka treeniä loppuun asti vaikka omassa mielessä luulenkin tekeväni jotenkin kovaa.
Itellä on nelijakoinen ohjelma. Viime viikolla 3/4 osaa treenistä tuli vedettyä lähestulkoon failureen. En mä aina tommoseen hapotukseen pysty, mutta nyt tuli kokeiltua rajoja. Tällä viikolla vähän kevyempää settiä.

Yritän vetää kaksi viikkoa nousujohtoisesti, kolmas viikko sitten vähän rankemmin ja sitten kevennetty. Mutta toki kun olen enemmän tälläinen tavallinen jumppaaja, niin fiilispohja on enemmän totuutta ja toiminut hyvin.
 
Ottaisiko huoneen hotellista jossa järjestetään firman pikkujoulut. Samalla yhden yön hinnalla saisi viikonloppuristeilyn Tukholmaan ruokailuineen.
 
Kaunis 💪-nainen.

Kaikin puolin nätti, mutta ihan järkyttävän hyvännäköiset kädet, hartiat ja rinta hänellä.

Olisipa mahtavaa, kun olisi itsellä samanlaiset. Kaverin puolesta kiinnostaisi tietää mitä herkkupuuroa hän syö, kun sekä kunto että kasvot ovat noin sievät.

En varmaan uskaltaisi syödä samanlaista puuroa, eikä toki pelkällä puurolla muutenkaan muutu samannäköiseksi, mutta saa sitä ihminen kadehtia silti. 😁
 
Ottaisiko huoneen hotellista jossa järjestetään firman pikkujoulut. Samalla yhden yön hinnalla saisi viikonloppuristeilyn Tukholmaan ruokailuineen.

Riippuu siitä, että onko kotimatka hankala tai kallis. Jos taksiin menee yli 100 €, niin sitten nyt ainakin kannattanee ottaa pikkuinen "loma", joko siitä hotellista tai lähellä olevasta mieleisestä hotellista.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom