Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko Qt Groupissa taas treidipaikka?

en ole ostamassa, vaikka tänään:


IMG_6466.PNG
 
koskahan olen tehnyt viimeksi penkkipunnerrusta

jos vastaan varmanpäälle niin sanon 2021 +- vuosi

silloin kokeilin yhyrenkerran, etellisestä kerrasta oli silloinkin vuosi-pari
 
eijjoo ollu olkapää kipeä sen jälkeen kun lopetin sen pönnäämisen
 
en ole kyllä käynyt uimassakaan, kumpikohan sittenkään on ollut se syy:pää
 
koskahan olen tehnyt viimeksi penkkipunnerrusta

jos vastaan varmanpäälle niin sanon 2021 +- vuosi

Viimeks nostanu painavia esineitä Siperiassa. Joskus 2015-2017 tienoilla. Sillonkin epäsäännöllisesti ja vähän, kun oli röitä niin palijo. Ja sitä ennen joskus 2009-2010 tienoilla. Sen jälkeen en yhtäkään painojen nosteluun tarkoitettua esinettä nostanu. Kesällä ostin toimistoon selän taakse kyykky/penkki -telineen, tasapenkin, olympiatangon ja 155kg bumber levypainoja. Golden sixiä nostellu ma ke pe paltsujen lomassa elokuun alusta lähtien. Ollu ihan kivaa. Ei oo käyny mielessä skipata nostelua kertaakaan kun kynnys on nyt tosi matala.
 
Ei oo käyny mielessä skipata nostelua kertaakaan

ei Minullakaan, mitäs jos sielä kuntoilusalilla olisikin juuri joku uskomatonseksibeibe ja Minä olisin vain rötväämässä kotona!

noin suurta riskiä en pysty ikinä elmässäni ottaa
 
Penkkipunnerrus on vaan niin kivvoo.
Tänäänkin lähettelin tulevalle rouvalle nakukuvaa kun heti punnertelun jälkeen ees vähän ryhdissä tissit itsellä.

Oishan se tietysti kiva egokolistella isoilla raudoilla mutta heikko kun on niin ees sitten pienillä.
 
tänään paukahtaa :tauluun: kuntoilusali numero 101 / tänävuonna
 
Viimeks nostanu painavia esineitä Siperiassa. Joskus 2015-2017 tienoilla. Sillonkin epäsäännöllisesti ja vähän, kun oli röitä niin palijo. Ja sitä ennen joskus 2009-2010 tienoilla. Sen jälkeen en yhtäkään painojen nosteluun tarkoitettua esinettä nostanu. Kesällä ostin toimistoon selän taakse kyykky/penkki -telineen, tasapenkin, olympiatangon ja 155kg bumber levypainoja. Golden sixiä nostellu ma ke pe paltsujen lomassa elokuun alusta lähtien. Ollu ihan kivaa. Ei oo käyny mielessä skipata nostelua kertaakaan kun kynnys on nyt tosi matala.
Onhan se tyhmää touhua. Varmaan köyhän maan ihminen katsoisi huuli pyöreänä kun nostellaan juttuja eestaas, kauhee työ eikä makseta ees palkkaa, päinvastoin maksetaan että päästään rehkimään. Ja sarjan lopussa esine on samassa paikassa kuin aloittaessa.
 
Onhan se tyhmää touhua. Varmaan köyhän maan ihminen katsoisi huuli pyöreänä kun nostellaan juttuja eestaas, kauhee työ eikä makseta ees palkkaa, päinvastoin maksetaan että päästään rehkimään. Ja sarjan lopussa esine on samassa paikassa kuin aloittaessa.

Tämä just! Tämän takia ekaa kertaa elämässä maistuu nostelu. Kun sen voi tehdä työajalla. Sen sijaan että istun passiivisesti selkä mutkalla ruudun edessä.
 
Minä vähän luulen, että nykyaikana kaikki on tyhmää touhua

missä nykyään on mitään järkeä?

#ennenkaikkioliparemmin
 
katselin tuossa vähän parturinaikoja

yksi ehdokas, vasta tammikuussa aikoja, että työMieskin ehtisi!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom