Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Siikkeri on aina ollut lievästi epäilyttävä hahmo siidereineen, mutta sinäkin veli susi.
giphy.webp
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko muuten kukaan tilaillut Japaniasta pikkuhousuja tms, mistä johtuu että sieltä tulevat lähetykset ei käy tullissa ollenkaan?
Tjaa, en tiedä muuten, mutta joillain toimittajilla on varastot euroopassa. Ainakin Amazonilla ja Alibaballa, jolloin kamaa ei tarvii tullata, kun tulee Euroopasta.

Oma kyssäri: uunin alalämpö ilm. sökönä. Sähkömiestä tai muuta korjaajaa paikalle vai uutta uunia? Tommonen induktioliesi integroituna tohon keittiötasoon ja sitten uuni sen alla.
 
Ihme juttuja tuommoiset NAIS_asiat. Korkeintaan pieniä pusuja poskelle, jos sitäkään.

Potailee pitäis mennä mutta kun ee jaksais.

kävin

&himokkaita katseita, onely
Minulta siis NAISimisiä kohden, he vain kiukkuisen näköisiä, ei hymyilytä
 
Kuvastako sen näkee, kuinka hyvin osaa muotoilla parran? Kerro toki vinkit, miten.

eiku tukkaa kävisin siistimässä

ja tietysti haluaisisn, että mahtollisimman hehkeä vosu viettäisi niin läheistä aikaa kanssani
 
Samoin, olkapäät ja forkut veivattu. Ei olisi jaksanut mutta menin silti, stna.

Kai sitä on jo jonkinlaisen salijorman statuksen saanut kun siellä tervehtii isommatkin mörököllit. Sen verran kyllä tulee käytyä että naamat tulee tutuksi.
Mua ne koittaa kanssa moikata mutta yleensä ehdin kääntämään katseen pois.
Nyt kun taas aloitti niin muutaman kerran herpaannuin ja tultiin oikein kysymään että missä olen ollut, aika lailla samat naamat siellä on sen 10v ollut kun aloin siellä pyörimään.
 
Tjaa, en tiedä muuten, mutta joillain toimittajilla on varastot euroopassa. Ainakin Amazonilla ja Alibaballa, jolloin kamaa ei tarvii tullata, kun tulee Euroopasta.
Joo, tämä on kyllä tiedossa. Näissä mun tapauksissa ollut kyse alkuperäisistä yotan osista jotka itse Hajosiko Tojotasi
on lähettänyt pääkallonpaikalta🇯🇵
 
Kai sitä on jo jonkinlaisen salijorman statuksen saanut kun siellä tervehtii isommatkin mörököllit. Sen verran kyllä tulee käytyä että naamat tulee tutuksi.
Mun salilla ei tuu ketään vastaan. Ei oo edes palomieskalenteria 😏

Sain tehtyä penkin ja maven ja hauikset
 
Kyl ne vakinaamat alkaa moikkaileen jos tarpeeksi usein naamansa salilla näyttää.

Mie kokeilin tänään ekaa kertaa seisten voimapyörää ja yksi vapiseva toisto tuli suoritettua. Toki lisäksi lisäpaino leukoja, tuettua kulmaansoutamista, reisikoukistusta ja haboja. Junttibodi on parasta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom