Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siellä on vosuja salakuvattu :unsure:

eikun mm. tälläisiä epäonnistuneita kokeiluita



IMG_6364.jpeg
 
Oishan sitä joutanut myös nukkua.
Työinto on tasan nolla, tänään pitäisi tosin kruisailla yhden työjutun takia Kellokoskelle. Harmi kun se eräs laitos Kellokoskella ei oo enää toiminnassa, ois voinut käydä tiedustelemassa heidän erilaisia toipimislomapaketteja.
Kahvia, perhanasti.
 
Nyt on kyllä jännittävä olo, koko yön tuntui että olen vain maannut silmät kiinni, mutta en suoranaisesti nukkunut. Mutta ihan hirveesti ei väsytä (vaikka väsyttää ihan håmåna) eikä ole valvomisen aiheuttamaa krapulaa (pääkipua), mutta olo on muuten...no lihava tietenkin, mutta semmonen puulla päähän lyöty.
 
Oishan sitä joutanut myös nukkua.
Työinto on tasan nolla, tänään pitäisi tosin kruisailla yhden työjutun takia Kellokoskelle. Harmi kun se eräs laitos Kellokoskella ei oo enää toiminnassa, ois voinut käydä tiedustelemassa heidän erilaisia toipimislomapaketteja.
Kahvia, perhanasti.
Ite kruisailen tänään työjuttujen takia Yhdysvaltoihin
 
No joo, pakko sanoa, että ei Lahdesta mitään kovin symppiskuvaa ole saanu, mitä siellä muutaman kerran kaverin luona käyny.

Mukkulan fribarata mukava kiertää.
 
Sanokaas offtopic kun täällä on automiehiä (ja vitullisia) vailla vertaa.

Kotoota kun lähden, on edessä kamala teräväkulmainen hidaste. Hidaste on hyvä asia kun on päiväkodin vieressä suojatien edessä, mutta toteutus on aika perseestä. Yks hidaste per kaista ja nämä on pari metriä erillä toisistaan. Täysperävaunurekkakin puikkelehtii hidastamatta niiden välistä. Mutta jos tulee auto vastaan, pitää hidaste ylittää.

Oon seurannu niin suurin osa autoista ylittää hidasteen oranssin renkaan lailla. Eli toinen rengas tiellä, toinen korkeimmalla kohdallan. Itse ylitän hidasteen sinisen renkaan lailla. Oon kokeillu molempia. Sinisellä renkaalla töyssy on matalempi ja tulee tasasesti etu ja taka akselille. Oranssilla on korkeempi ja auto ristiriipunnassa. Akkukin tossa vääntyy mutkalle saatana. Vai rasittaako vannetta sininen ylitys?

Millai tosta pitäis ajaa?


1697434871810.png
 
No joo, pakko sanoa, että ei Lahdesta mitään kovin symppiskuvaa ole saanu, mitä siellä muutaman kerran kaverin luona käyny.

Mukkulan fribarata mukava kiertää.

Oon pari kertaa ollu viikon lahdessa. Kuukausi sitten viimeks. Siinä prisma sykkeen kupeessa myyvät/käyttävät huumehia ihan avoimesti. Yks kerta lounas aikaan siinä kauppakadun puolella pari nuorta kundia toinen ojensi pussukkaa toinen rahaa kun kävelin siitä ohi. Tokaisi vielä että sun kanssa on hyvä tehdä kauppaa. Ja toinen kerta lounas aikaan siinä sisäpihalla piikittelivät puun alla 🤷‍♀️
 
Sanokaas offtopic kun täällä on automiehiä (ja vitullisia) vailla vertaa.

Kotoota kun lähden, on edessä kamala teräväkulmainen hidaste. Hidaste on hyvä asia kun on päiväkodin vieressä suojatien edessä, mutta toteutus on aika perseestä. Yks hidaste per kaista ja nämä on pari metriä erillä toisistaan. Täysperävaunurekkakin puikkelehtii hidastamatta niiden välistä. Mutta jos tulee auto vastaan, pitää hidaste ylittää.

Oon seurannu niin suurin osa autoista ylittää hidasteen oranssin renkaan lailla. Eli toinen rengas tiellä, toinen korkeimmalla kohdallan. Itse ylitän hidasteen sinisen renkaan lailla. Oon kokeillu molempia. Sinisellä renkaalla töyssy on matalempi ja tulee tasasesti etu ja taka akselille. Oranssilla on korkeempi ja auto ristiriipunnassa. Akkukin tossa vääntyy mutkalle saatana. Vai rasittaako vannetta sininen ylitys?

Millai tosta pitäis ajaa?


katso liitettä 259704
Mä ajan oranssin mukaisesti joka toinen kerta vaihdan vaan puolta
 
mutta Minä ajan aina oranssilla tavalla jos siihen on suotu mahtollisuus, menee miellytttävämmin pienemmällä töyssäytykellä
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom