Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nii mutta kun Minun harrastuksiin tuollainen jumppa ei kuulu niin ainoa hyödyllinen asia mitä Minä teen on verotulojen tuottaminen Valtiolle

missään muussa elmässäni ei ole sitten niin pienintäkään järkeä, saatika hyötyä kenellekkään
 
Loppuviikon parantelin jalkaa niin on #lihavaolo kerrassaan, kolme kiloa liikaa.
Pohtinut uskaltaisko lähteä kävelylenkille.
 
Hämmästelin taas tänään kaupan peiliovesta heijastukseni nähdessäni miten hoikalta näytän. Kaiken järjen mukaan 187/102 ei pitäisi olla ajokoiran mitat.
 
missään muussa elmässäni ei ole sitten niin pienintäkään järkeä, saatika hyötyä kenellekkään
Järki ja hyöty ovatten aivan yliarvostettuja.
Tuleeko mieleen monta ihanaa muistoa, jotka olivat siksi ihania, että olivat järkeviä ja hyödyllisiä? Niinpä.
 
Keksikää jtn hyvii. I go first:
The Notorious Pig. Iran Maiden. Caliphate's Warning. Pill Grim Image. Mosque Vadis. Guns & Rosaries. Arabber's delight. Rob Bombie. The 2001 pilots. Veil Victis. Infidel Castro. Muslim Shady. Camel Tsatsouline. Turban Legends.
1697463411550.png
 
Onko muuten kukaan tilaillut Japaniasta pikkuhousuja tms, mistä johtuu että sieltä tulevat lähetykset ei käy tullissa ollenkaan?

Tänään tuli paketti ko. maasta, lähti viime tiistaina ja tänään vedeksin täti soitteli että oon täällä sun oven takana paketti kainalossa.

Muistelen että etellisen tilauksen kanssa kävi ihan samoin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom