Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tulis sellainen maailmanlopun dystopia jossa infra ja palvelut poissa käytöstä niin minä oisin tyyppi joka kuolee ekana pieneen nirhaumaan.
Vihtu kun ei meinaa jalan iho nyt millään parantua, eikä viittis mennä poppamiehen luo. Ellei toi bacibact pelasta mua niin en tiijä mitä tekis.
 
Viimeksi muokattu:
BvYrbJGCIAIiowD.jpg:large
 
Mut jos välttämättä koivua haluat polttaa kitaran muodossa, niin suositus kotimaiselle Ruokankaalle.

#paikkakunnaltakin löytyy rakentaja

toimittaisi varmaan ovelle asti


 
Viimeksi muokattu:
Ja signaalin tulee mennä etelästä pohjoiseen.

Minä kyllä asentaisin, siten että signaali kulkee suoraan myötäpäivään, siihen suuntaanhan on tavallaan alamäki

mutta toinen kanava toisaalta hinpunverran vaikea asentaa siten, täytyisi kiertää koko maapallo!
 
Maha menee aina sekaisin pelosta kun pitäisi mavettaa.

Ihme ilmiö muuten.

Tangosta kun tarttuu, alkaa välittömästi pierettää, närästää ja kutittaa naamasta.
Kuuluu asiaan. Eikä johdu pelkästään pelosta, kun puhutaan vähän isommista romuista.

Kun harrastin voimaharjoittelua vähän aktiivisemmin 1900-luvulla, silloin isot pojat kertoivat totuuksia maastavedosta, kyykystä, ja paskasta. Maksimikyykyssä tulee aina lusikallinen paskaa housuun ja herrat kävivät tästä johtuen vaihtamassa kalsarit aina kyseisen suorituksen jälkeen. Mavessa oli ihan normaalia, että finnit räjähtivät naamasta. Se oli aina kaunis näky. Nämä herrat olivat noin 300-330 kilon kyykkääjiä ja vetäjiä alle 85 kiloisina. Eli suomeksi sanottuna helvetin vahvoja miehiä.
 
Minä kyllä asentaisin, siten että signaali kulkee suoraan myötäpäivään, siihen suuntaanhan on tavallaan alamäki

mutta toinen kanava toisaalta hinpunverran vaikea asentaa siten, täytyisi kiertää koko maapallo!
Tulee kauhiat pyörteet ääneen noin.

IMG_6818.jpeg
 
Kai tässä on oikeasti tulossa vanhaksi, ku tuntuu et nenä- ja korvakarvoitus kasvaa pituutta ja tuuheutta 10xnopeudella siihen nähden mitä hiukset. Sama homma nänni/rintakarvoituksen kanssa.
 
#paikkakunnaltakin löytyy rakentaja

toimittaisi varmaan ovelle asti


Joo, en ois muistanut, vaikka nimi on jossain tullu vastaan.

Näkyy olevan tyyliltään vähän sellainen, ettei ehkä ite tulis ihan ekana tuolta tilattua instrumenttia, mutta en epäile, etteikö olis laatusoittimia.

Itellehän on tulossa alkuvuodesta tuo Viitasaaren customi offset, mutta kyllä vaan himottaisi tilata vielä yks tältä aikaisemmaltakin sepältä, jolta tuli tilattua tuommonen superstrato. On osoittautunut niin päteväksi peliksi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom