teknisesti identtisiä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
teknisesti identtisiä
Laittaakohan ne kalakukkoon sitä.Chilitilaus Kuåpiosta.
Onhan autolla nyt merkitystä. Enkä nyt tarkoita sen hintaa.
Nyt ollaan tärkeiden kysymysten äärellä.Laittaakohan ne kalakukkoon sitä.
Toi on kyllä härski tyyli, itse näkisin ajamassa tuollaista härveliä.![]()
Maalauksessa olisi kyllä pitänyt kiinnittää enemmän huomiota yksityiskohtiin, esim ovenkahvat, peilien kuoret ja ajovalojen ympärillä olevat kehykset on jääneet vaille Raptoria.
The devil is in the details
Ja kahvia.
![]()
Maalauksessa olisi kyllä pitänyt kiinnittää enemmän huomiota yksityiskohtiin, esim ovenkahvat, peilien kuoret ja ajovalojen ympärillä olevat kehykset on jääneet vaille Raptoria.
Ja kahvia.
Saa.
Onhan autolla nyt merkitystä.
No se kai. Työ kai se maksaa, varsinkin kun työaikaa käytetty 1,5 työpäivää.ammattiMiehen työ kö sitten niin arvokasta on jos osat ovat noin sopuhintaisia?
Onhan tuo nyt aika miehekäs!![]()
Ja kahvia.
Saakohan noin uuteen autoon ylipäätään laittaa muuta kuin sellaisen aika maltillisen valoraudan.Toi on kyllä härski tyyli, itse näkisin ajamassa tuollaista härveliä.
Tosin mun mielessä toi sama tyyli olisi ensisijaisesti Audissa, siipikarjapuskuri sekä kattovalot myös ja se mattamusta.
Ajatus on jo hyväksytty, kesällä yhdessä autojutussa oli vähän sen tyylinen auto ja kerroin varoen ideani.Saakohan noin uuteen autoon ylipäätään laittaa muuta kuin sellaisen aika maltillisen valoraudan.
Voithan sä hankkia tuollaisen härskin harrasteajoneuvon, kuskailet sitten P:tä sillä Audilla.
Se on just näinPitäs olla into sitten itte pajottaa noita romuja jos ostaisi vanhemman
Tänään Raumalle. Kuuluuko siellä vähän niinku vittuilla porilaisille?
Näkyikö laskusta mikä oli tuntiveloitus?No se kai. Työ kai se maksaa, varsinkin kun työaikaa käytetty 1,5 työpäivää.
Ei suoraan. "Huolto se ja se 420e" "Huolto se ja se toinen 200e".Näkyikö laskusta mikä oli tuntiveloitus?