Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
teknisesti identtisiä
6167686b6e40a2c0dfb0f40883754c18.gif
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
78ac957d1ae056eb-large.jpg


Maalauksessa olisi kyllä pitänyt kiinnittää enemmän huomiota yksityiskohtiin, esim ovenkahvat, peilien kuoret ja ajovalojen ympärillä olevat kehykset on jääneet vaille Raptoria.

The devil is in the details

Ja kahvia.
Toi on kyllä härski tyyli, itse näkisin ajamassa tuollaista härveliä.
Tosin mun mielessä toi sama tyyli olisi ensisijaisesti Audissa, siipikarjapuskuri sekä kattovalot myös ja se mattamusta.
 
78ac957d1ae056eb-large.jpg


Maalauksessa olisi kyllä pitänyt kiinnittää enemmän huomiota yksityiskohtiin, esim ovenkahvat, peilien kuoret ja ajovalojen ympärillä olevat kehykset on jääneet vaille Raptoria.

The devil is in the details

Ja kahvia.

kai nyt kuitenkin tuota meseä katsoitte?
 
Toi on kyllä härski tyyli, itse näkisin ajamassa tuollaista härveliä.
Tosin mun mielessä toi sama tyyli olisi ensisijaisesti Audissa, siipikarjapuskuri sekä kattovalot myös ja se mattamusta.
Saakohan noin uuteen autoon ylipäätään laittaa muuta kuin sellaisen aika maltillisen valoraudan.

Voithan sä hankkia tuollaisen härskin harrasteajoneuvon, kuskailet sitten P:tä sillä Audilla.
 
Saakohan noin uuteen autoon ylipäätään laittaa muuta kuin sellaisen aika maltillisen valoraudan.

Voithan sä hankkia tuollaisen härskin harrasteajoneuvon, kuskailet sitten P:tä sillä Audilla.
Ajatus on jo hyväksytty, kesällä yhdessä autojutussa oli vähän sen tyylinen auto ja kerroin varoen ideani.
Mutta joo en tiedä noista säännöistä, ne kun vähän mitä sattuu.
Pitäs olla into sitten itte pajottaa noita romuja jos ostaisi vanhemman, ellei heti laita alusta loppuun niinkuin jotkut ahkerat.
 
Näkyikö laskusta mikä oli tuntiveloitus?
Ei suoraan. "Huolto se ja se 420e" "Huolto se ja se toinen 200e".

Joskus kauan sitten juttelin huoltoAmmattilaisen kanssa. Tehtaalta tulee speksi "tässä huollossa menee 4h, laskutus max 4h, meni aikaa 4h tai 8h". (ja varmaan myös min laskutus 4h meni sitten 2,5h tai 4h)

Karkeesti puolet laskusta on työn osuutta, mistä varatun ajan perusteella ~100e/h.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom