Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

TS-YHTYMÄN hallituksen puheenjohtaja Kati Ruola on kuollut. Hän oli kuollessaan 43-vuotias.
Ruola työskenteli myös viestintäassistenttina Hansa-Print-liiketoimintayksikössä...
Ruola on ollut media-alan naisten tulokärjessä, ja vuonna 2021 hän nousi esille lähemmäs viiden miljoonan euron tuloilla, jotka olivat lähinnä pääomatuloa.
Siinäkin hukkaan heitetty elämä. Viis miltsiä vuodessa tulee pääomatuloina ja tuhraa aikaa jossain "hanttihommissa" ja sitten kippaa nurin 43veenä. :notworthy:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt alkoi kellon hankinta jälleen kiinnostaakin: Polar Vantage V3

Ensimmäinen Vantage palveli hyvin, kun urheili enemmän ja on kestänyt sittemminkin hyvin, mutta uusi versio kyllä kiinnostaisi vaikkei nyt enää hulluttele kolmiotteluissa jne. Voisihan sitä taas alkaa kyllä...
 
IMG_3842.jpeg
 


Siinäkin hukkaan heitetty elämä. Viis miltsiä vuodessa tulee pääomatuloina ja tuhraa aikaa jossain "hanttihommissa" ja sitten kippaa nurin 43veenä. :notworthy:

Ehkäpä hän itse koki elämänsä MERKITYKSELLISEKSI. Se on ainoa asia, joka todella merkitsee jotain.

Ei kai hukkaan heitettyä. En tapausta tiiä, mutta voisin kuvitella että oli just merkityksellistä nämä hanttihommat. Näytti olevan hantti-hommien lisäks TS-yhtymän omistajia ja hallituksen puheenjohtaja. Ja verokoneessa vajaa 40 miltsiä verotettavaa 😄

Sanon että moni muu heittää elmänsä hukkaan.
 
luin vain otsikon, nyt luin kaikki, ei se ollutkaan sinkkuilta
 
Mitenköhän tuommoinen pärjää vankeudessa. Jos hankkisi uroksen lemmiksiksi. Istuttaisiin pihalla, hän kuopassa ja minä baden-badenissa ja huudeltais ohi kulkeville naisille. Sitten lintu vois etsiä kiven ja minä lisää kaljaa.

Hmmm, toihan on mun normipäivä kesällä, pl. lintu ja huutelu. Pihalla kalja kourassa.
 


"Ne kipuavat vaivattomasti puun ylimmällekin oksalle, josta ne hyppäävät maahan samalla siipiään räpytellen.
Maassa ne liikkuvat hämmästyttävän nopeasti juoksemalla ja välillä ilmassa liitäen."

Eivät osaa kävellä, mutta juoksevat hämmästyttävän nopeasti...
 
Mitenköhän tuommoinen pärjää vankeudessa. Jos hankkisi uroksen lemmiksiksi. Istuttaisiin pihalla, hän kuopassa ja minä baden-badenissa ja huudeltais ohi kulkeville naisille. Sitten lintu vois etsiä kiven ja minä lisää kaljaa.

Hmmm, toihan on mun normipäivä kesällä, pl. lintu ja huutelu. Pihalla kalja kourassa.
Ei kun ei tommosta lemmikiksi 😲


View: https://youtu.be/9T1vfsHYiKY?si=M67wjMUSGU4w88et
 

25 prosentin provisioon pohjautunut palkka oli vuoteen 2018 mennessä kivunnut jo 460 000 euroon eli 36 800 euron kuukausipalkkaan.

Myyntitykki vaati kanteessaan, että työnantajan on tilitettävä hänelle yksipuolisesta päätöksestä johtuneet ansionmenetykset. Oikeusistuin katsoi, että yrityksen on maksettava työntekijälleen vahingonkorvauksena liki 209 000 euroa. Tämän lisäksi yrityksen on maksettava sekä omat että työntekijänsä oikeudenkäyntikulut, yhteensä 152 500 euroa.

Se on pojat myynti mikä kannattaa!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom