OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mille sijalle Utti tulisi? Mahtuisiko top 10:iin vai jäisikö sen ulkopuolelle?
Utti treenaa itselleen sopivalla tavalla hyvin tuloksin, mutta mä määritän omalla tavallani kovan treenin. Toiselle jotkut muut määreet tekee kovan treenin. Kun Halmon kanssa vetelin treenejä miehen ollessa dieetin lopussa nollat taulussa, niin tajusin mitä kova treeni on. Kun Wileniuksen kanssa päivän toista selkätreeniä vedettäessä illalla en pystynyt pitään käsiä alhaalla kramppien takia, tajusin mitä jatkuva kova treenaaminen on. Kun vedettiin Vertin kanssa Nevör ögen, en tiennyt miten paljon henkistä kapasiteettia vaaditaan kun mennään aivan äärimmilleen jalkatreenissä. Kun Kohonen konttas hack-helvetin jälkeen, eikä luovuttanut missään vaiheessa, tajusin että ei näitä pysty vetään, ellei ole irtiottokykyä ja päätä.

Suuttukoot vaan kaikki jotka tänkin lukee väärin, mutta nää on VAIN mun ajatuksia, mua ei kiinnosta miten kovaa triatlonissa vedetään tai miten joku juoksee ylämäkeen 6 päivää putkeen. Mä olen tehnyt noi kaikki ite jätkien mukana, kokenut ne itse ja nää mestarit vetää joka treenin samalla efortilla, siksi ne seisoo siellä mitaleilla eikä tuloslistan häntäpäässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom