Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Aika viileä kämpässä. Vähän kiinnostaisi punkkaan semmoinen lämmittävä elementti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on kuntit automaailman Rolex.

en nyt aivan usko

vaikka onhan se sillätavalla että R-kello ei Minun tyyliini sopisi, eikä kyllä sorollacaan

mutta en silti usko että sorolla on se auto joihin vain äärinmäisen rikkailla on varaa

saiskohan semmosella etes tyhmää blondia?
 
en nyt aivan usko

vaikka onhan se sillätavalla että R-kello ei Minun tyyliini sopisi, eikä kyllä sorollacaan

mutta en silti usko että sorolla on se auto joihin vain äärinmäisen rikkailla on varaa

saiskohan semmosella etes tyhmää blondia?
ei kai sitä tarvitse mitenkään erityisen rikas olla jotta voi roleksin hankkia, lähinnä kyse siitä kuinka tuote pitää arvonsa kuin keskieurooppalainen tähtäinoptiikka

ja heillä joilla on pinkka oikeasti kunnossa, voivat valita autonsa hyvinkin vapaasti
esim öljysheikeiltä löytyy Land Cruiserit, mistä lie sekin johtuu
toki heikeillä paljon muitakin autoja joista perusjantterit näkee vain unta
 
ei kai sitä tarvitse mitenkään erityisen rikas olla jotta voi roleksin hankkia

Minun mittapuulla tarvii

jos kelloon täytyisi pistää huomattavasti suurempi summa mitä henkilöautoon niin onhan se nyt
 
henkilöauton hinnan rajana taas on huushålli, ei viitsi suhteessa sen hintaan kaamean kalliilla henkilöllä ajaa

mitä naapuritkin ajattelisi jos henkilöauto olisi kalliimpi kun känppä
 
jos kelloon täytyisi pistää huomattavasti suurempi summa mitä henkilöautoon niin onhan se nyt

henkilöauton hinnan rajana taas on huushålli, ei viitsi suhteessa sen hintaan kaamean kalliilla henkilöllä ajaa
Saako äänilevyissä olla enemmän kiinni kuin autossa?

nimim. ehkä noin 2,5x
 
vaikka onhan se sillätavalla että R-kello ei Minun tyyliini sopisi, eikä kyllä sorollacaan
Kuiei? Ei asiantuntijan silmään Seiko ja R on ihan samannäkösiä. Eihän nämä oikeasti näytä yhtään miltään. Ja aika sama tyyli teillä on kuin meikäläisellä. Farmarinhousut, nahkatakki, minulla yleensä huppari välissä, teillä panoneule.
 
mutta en silti usko että sorolla on se auto joihin vain äärinmäisen rikkailla on varaa

saiskohan semmosella etes tyhmää blondia?
Tojotalla paremmin naista saa kuin mersulla, siksi suunnittelen paluuta takaisin. Tai sitten syynä on käyttökulut, voitte valita vapaasti mieleisen vastauksen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom