Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
No mä en ainakaan rupea miestä elättää enkä ymmärrä miehiä joilla edes jotenkin varallisuutta jotka ottaa näitä kädestä suuhun eläviä naisia ja elättää vielä niiden lapsetkin.
Olis varmaan hyvä kun olisi edes vähän sinnepäin samantyyliset lähtökohdat.

Aikaisemmin pistin yhden muuten mukavan ja pätevän miehen luiskaan kun sillä oli niin iso ulosottorekisteri.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus se ulkoinen olemus voi olla hyvä este mihinkään.
Nainen jos olisi erittäin huoliteltu ja tiukka bisneslook + kallis hieno auto niin aika vaikea olisi mitenkään lähestyä, varmaankin samoin voisi olla toisinpäin.
Läimäytät vaan ison kullin siihen kalliin auton konepellille ja sanot, että nyt olisi tarjolla. Fifty-sixty, mutta voit päästä kalliin auton kyytiin ottamaan kyydit. 👌 😉
Jos et veikkaa, et voi voittaa. Vai mitenkäs se mainos menikään.
 
85 milliähän on pirusti. Käytät vain jollain koodarilla, että se pysyy siellä ylhäällä nopeudesta riippumatta.

Tai, ny ku tiietään, että noin paljo kestää nostaa, niin säätelet vähä korkeusanturien varsia, että se luulee olevansa normaalikorkeudessa vaikka on 7 senttiä ylempänä.
Nään ison kasan erilaisia ongelmia jos itse menen tuhaamaan, toi koodarijuttu tuli myös itselle mieleen.
Oikeastaan ongelma tulee siinä jos gummit on niin isot että alkaa raapimaan pyöräkaariin kun jouset alhaalla, muutenkin sais olla sellainen räyhäkäs korotus samantien.
 
Nään ison kasan erilaisia ongelmia jos itse menen tuhaamaan, toi koodarijuttu tuli myös itselle mieleen.
Oikeastaan ongelma tulee siinä jos gummit on niin isot että alkaa raapimaan pyöräkaariin kun jouset alhaalla, muutenkin sais olla sellainen räyhäkäs korotus samantien.
Toteutat sen miten vain niin lopputulos on typerän näköinen. Makuasioitahan nämä on, mutta asfalttiteille suunnitellussa SUV:ssa ja oikeassa, alennusvaihteellisessa maasturissa on eri jutut mitkä toimii.
 
Toteutat sen miten vain niin lopputulos on typerän näköinen. Makuasioitahan nämä on, mutta asfalttiteille suunnitellussa SUV:ssa ja oikeassa, alennusvaihteellisessa maasturissa on eri jutut mitkä toimii.
Ja kaikenlisäksi kun ei ole 100% lukkoja niin samantien jossain jumissa, Torsenista oli täällä puhetta mutta mitä nyt itsellä kokemusta niin aika hyödytön.
 
Mä olen tosissani pohtinut mattamustaa vinyyliä ja offroad renkaita Audiin.
Katu-uskottavuuden vuoksi pitäisi vain olla korotettu alusta, eppäilen vaan olevan melkoinen työmaa ilmajousitettuun alustaan.

Toteutat sen miten vain niin lopputulos on typerän näköinen. Makuasioitahan nämä on, mutta asfalttiteille suunnitellussa SUV:ssa ja oikeassa, alennusvaihteellisessa maasturissa on eri jutut mitkä toimii.

Mattimusta teippaus ei ole autoissa hyvännäköistä jotain aivan aniharvoja batmobileja lukuunottamatta. Vanhentaa ja on kokoajan pölyisenlikaisen näköinen. Yh.
 
Mattimusta teippaus ei ole autoissa hyvännäköistä jotain aivan aniharvoja batmobileja lukuunottamatta. Vanhentaa ja on kokoajan pölyisenlikaisen näköinen. Yh.
Tietysti se pitää viedä sitten tarpeeksi pitkälle, eikä jättää puolitiehen.
Jos Mustangista saa hyvännäköisen niin miksei muustakin, tosin ei ole mattamusta mutta kuitenkin.
1696931602926.jpeg
 
Facebook ilmotti: ''Sisältösi rikkoo kyberturvallisuutta koskevia yhteisönormejamme.'' ''Sisältösi poistettiin''. ''Sisältöäsi ei voida näyttää''.

Vittu nää on kyllä naurettavia jutkualustoja. Mitähän helvettiä multa oli poistettu? Luin syyn, ja käsitin että oon rikkonu jtn kansallista turvallisuutta :ROFLMAO:. Oli miten oli, ni enhän mä tuhmeliinina voi edes oppia tosta mitään, ku ei mitään hajua mitä oon tehnyt lol. Paras on silti yhä ku kaveri haukku itteään läskiks, ja sai ankarat bannit. Facebook: rakasta itseäsi, tai kärsi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom