Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Missäs Herr Doktor luuraa? Onko joku sumoturnaus töllössä? Tai sitten se on syömässä jossain jotain lihottavaa.

Veikkaan että ns huutoetäisyyden päässä sohvasta, tuskin sen kauempana.

Voi olla myös jumissa sohvassa, katsomassa samalla sumoa ja syömässä lihottavaa.
Väijyn päivystäjän puhelinta, a.k.a MustaaPekkaa, juurikin soffalla. Sumoturnaus on fini, seuraava vasta marraskuussa. Lautasella puuroa.

Suolistoneuvos paikkailee ihmisten suolia loppuillan joten minä toivoakseni pidän paikkani about tässä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaatosadegolf. Ei ihan 6/5.

Meinasin ruveta koittamaan, jos polttaisi ruumiista ylimääräistä rasvaa 5-10 kg.

Tavoitteena sellainen tohtorikunto, että lihavuus olisi enää muisto vain.
 
Mulla on kanssa ollut tavoitteena saada painoa veke, reilusti.
Paino oli jo kuukausi sitten 79.0kg mikä alin moneen vuoteen, sitten aloitin salin niin pomppinut 81-83kg välillä vaikka koittanut syödä siistiisti.

Tänäänkin päivän ekat syömiset oli just, kasa siipiä.
Pitäs vaan ottaa ne hiilarit mukaan, muutenkin kuin nestemäisenä.

Nyt on iso vaikeus saada itseään jumppailee, pitänee luvata itselleen jotain varmaan palkinnoksi kun samalla olisi kaupassa käytävä.
 
Nyt on iso vaikeus saada itseään jumppailee, pitänee luvata itselleen jotain varmaan palkinnoksi kun samalla olisi kaupassa käytävä.
200w.webp
 
Vedin ekaa kertaa jaloille vähän pidempää sarjaa, rappusissa jo oli aavistuksen spagettireidet. Odotan domssei huomiselle.
Kyykätessä uupuu jotenkin sellainen vittuperkele taistelutahto vaikka ihan kivaa onkin, jättää kysymättä ja pyytämättä pari toistoa varastoon.

Oisko joku leikkimielinen haaste.
Mulla vois olla tavoite jouluun 90–>81 kg eli 10% veke.
Mä en ole osannut nyt päättää että koitanko saada jotain kehitystä vai painoa pois, isot pojat kertonut että molemmat vähän hankala toteuttaa yhtäaikaa.
Mutta haasteet auttaa aina asiaan kuin asiaan, voihan ne olla ns. leikkimielisiä mutta itsellä tahtoo loppujen lopuksi olla aina verenmaku suussa.
Mulla ois kova jo 81->75kg, tätä täytyy nyt vakavasti harkita!
Ja mikäs kuntopiiri täällä oikein on havaittavissa? 🧐🤨:puntti:

Kaikki laihduttamassa ja bodaamassa.
Nonii tää just, mäkin kehtasin tulla takaisin kun alkoi taas puntin vääntäminen mutta eihän tässä nyt oo mitään rotia että OT palstalla niistä jauhetaan kokoajan.
 
Tanniinien olemusta voidaan kuvata esim. seuraavilla adjektiiveilla:
  • hienojakoiset, kevyet, pehmeät, tasaiset, silkkiset, samettiset, tasapainoiset, pyöristyneet, latteat, jauhemaiset, kalkkiset, kuivaavat, kiristävät, hyökkäävät, raskaat, pysyvät, vihreät, rankamaiset, puumaiset…
Juu u...Miltähän maistuu hyökkäävä tanniini?
 
Back
Ylös Bottom