Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tämähän on se vanhin viidakon viisaus, että heti kun on varattu niin kysyntä tuntuu nousevan, mutta ehkä se on vain terveämmän itsetunnon seurausta. En ole viel testannut omaa kysyntää sormuksen kanssa, vois kuvitella et sillon toiset sormustetut uskaltaa lähestyä.nythän se hoksasinkin, varattuna on turvallista yrittää, kun ne pakit ei lannista kuten poikaMiestä kun kotona saa kuitenkin lämpöä ja läheisyyttää vaikka kyliltä joutuikin poistumaan tyhjinkäsin
en ole tätä ikinä ennen hoksannutkaan, olen vain imetellyt, miksi pitää yrittää kun kerran kotona on jo valmis poka, mutta näinhän se menee!
heti kun on varattu niin kysyntä tuntuu nousevan
Koskaan.kukaan ei tullut iskemään
Minä ainakin antaisin! Muistan aina miten nainen kerran keitti minulle aamupuuroa. Olin niin otettu, että unohdin epätyydyttävän seksikokemuksen, vaikeaselkoiset jutut ja liian pikaisen parisuhdenakituksen. Olisin antanut uudestaan ellei nainen olisi suuttunut minulle ja lukinnut puurokattilaansa kaappiin. Kaikki tämä vain lautasellisella kaurapuuroa niin mieti miten paljon siimaa saisit hotelliaamupalalla!Saakohan kullia pitkäksi aikaa jos vie miehen aamupalalle![]()
Minä ainakin antaisin! Muistan aina miten nainen kerran keitti minulle aamupuuroa. Olin niin otettu, että unohdin epätyydyttävän seksikokemuksen, vaikeaselkoiset jutut ja liian pikaisen parisuhdenakituksen. Olisin antanut uudestaan ellei nainen olisi suuttunut minulle ja lukinnut puurokattilaansa kaappiin. Kaikki tämä vain lautasellisella kaurapuuroa niin mieti miten paljon siimaa saisit hotelliaamupalalla!
Mitä sä tarvit että sut saa panemaan?Ite hankala, enkä rupea parista pekonisiivusta panemaan.
Mitä sä tarvit että sut saa panemaan?
Tämä menee vielä ilmaisella.
Minä en. Kauhiaa saada jotain.tykkää saada jotain toiselta
Eilen särmätty, kosketti jo korvalehteä..vähän meinas henkeä ahdistaa.Tohtorikin voisi antaa vapaasit mennä vähän korvanpäälle
Jos siis vakavissaan vastaa, niin kyllähän minä otettu olisin, jos potentiaalinen kumppani kutsuis hotelliaamiaiselle tai ylipäätään aamiaiselle.Mitä sä tarvit että sut saa panemaan?