Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
en tarvi kuin kahvia ja leipää ja leivän päälle ei tarvi olla muuta kun riittävästi voita


tuon tähären ei kannata lähteä nälkäisenä ja väsyneenä henkilöautolla hotellille ajelemaan

en ainakaan Minä
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nythän se hoksasinkin, varattuna on turvallista yrittää, kun ne pakit ei lannista kuten poikaMiestä kun kotona saa kuitenkin lämpöä ja läheisyyttää vaikka kyliltä joutuikin poistumaan tyhjinkäsin

en ole tätä ikinä ennen hoksannutkaan, olen vain imetellyt, miksi pitää yrittää kun kerran kotona on jo valmis poka, mutta näinhän se menee!
No tämähän on se vanhin viidakon viisaus, että heti kun on varattu niin kysyntä tuntuu nousevan, mutta ehkä se on vain terveämmän itsetunnon seurausta. En ole viel testannut omaa kysyntää sormuksen kanssa, vois kuvitella et sillon toiset sormustetut uskaltaa lähestyä.
 
hotellin aamuaisella syön kaurapuuroa, jälkiruuaksi betonia ja nakkeja ja sitä kananmunajuttua jonka nimeä en tiiä

ja näiden päälle kuppi kahvia
 
heti kun on varattu niin kysyntä tuntuu nousevan

ei Minäkäänlaista vaikutusta tuolla, kukaan ei tullut iskemään silloinkaan kun en ollut poikamies, aivan omassa rauhassa sain kapakoissa hengata tuolloinkin
 
93F9C1C4-4229-4CD5-80C4-EE3EADC26048.jpeg
 
Saakohan kullia pitkäksi aikaa jos vie miehen aamupalalle 🤔
Minä ainakin antaisin! Muistan aina miten nainen kerran keitti minulle aamupuuroa. Olin niin otettu, että unohdin epätyydyttävän seksikokemuksen, vaikeaselkoiset jutut ja liian pikaisen parisuhdenakituksen. Olisin antanut uudestaan ellei nainen olisi suuttunut minulle ja lukinnut puurokattilaansa kaappiin. Kaikki tämä vain lautasellisella kaurapuuroa niin mieti miten paljon siimaa saisit hotelliaamupalalla!
 
Minä ainakin antaisin! Muistan aina miten nainen kerran keitti minulle aamupuuroa. Olin niin otettu, että unohdin epätyydyttävän seksikokemuksen, vaikeaselkoiset jutut ja liian pikaisen parisuhdenakituksen. Olisin antanut uudestaan ellei nainen olisi suuttunut minulle ja lukinnut puurokattilaansa kaappiin. Kaikki tämä vain lautasellisella kaurapuuroa niin mieti miten paljon siimaa saisit hotelliaamupalalla!

Just tätä tarkotin! Pienillä eleillä tekee lähtemättömän vaikutuksen.

Esim kukkien vienti. Niin kliseinen juttu, mut kuka jaksaa/muistaa viedä joka tapaamisella kukkia? Ei monikaan. Mutta kaikki naiset tykkää kukista. Ei sellaista olekkaan joka ei tykkäis. Eikä väliä mitä kukkia. Rainbow kukat s-marketis maksaa jotain 3€, eli ei mitään. Joka kerta ilahtuu kun viet. Ja oot spesiaali, et niinku muut.
Ja jossain kohtaa, kun useamman kerran nähty, et viekään kukkia, vaan viet Aalto -maljakon! Niitä sun tuomia kukkia varten. Ei ole ihmistä joka ei tykkäis aalto-maljakosta. Voi saada alesta jotain 60-100€, eli mitätön panostus sekin. Hukut pilluun ja muna suussa joka kerta ton jälkeen.

Tämä menee vielä ilmaisella. Seuraavista neuvoista voidaan neuvotella. :oujee:
 
Tämä menee vielä ilmaisella.

voin sanoa, että täysin kiinni kuka vie

yhtelle NAISelle vienyt, toinen mies vei silti voiton eikä valinta valinta kohtistunut Minuun

en siis hyötynyt kukkien viemisistä tai muiden pikku muistamisien,yhtään,millään,tavalla
 
Viimeksi muokattu:
Mitä sä tarvit että sut saa panemaan?
Jos siis vakavissaan vastaa, niin kyllähän minä otettu olisin, jos potentiaalinen kumppani kutsuis hotelliaamiaiselle tai ylipäätään aamiaiselle.

Mutta että tekeekö sitä ihmistä mieli panna riippuu sit ihan taas muista asioista, kuin että oliko pekoni rapeaa ja löytykö karjalanpiirakoita.

muoks. enkä osaa oikein ruveta sen tarkemmin edes avaamaan, että mitä se tarttis... tarvii varmaan vetää duunikone kiinni, sen verran täysi päivä taas ollut.
 
Back
Ylös Bottom