Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekee mieli suoraan sanottuna oksentaa kun lueskelee näitä juttuja, kun tiedän millaista paskapuljaamista nämä ovat. Vierestä seurannut ja itse eläneenä, alan olla @Rantapallo kanssa ihan samaa mieltä: kaikki uuniin.Oman eron jälkee joka ikinen ei-sinkku mimmi jolle jutellu yhtään flirtimmin on sanonu, että joo hekin on eroamassaja vitun ole, sama laulu. Tai on varmaan mutta mies ei vielä tiedä sitä.
Tekee mieli suoraan sanottuna oksentaa kun lueskelee näitä juttuja, kun tiedän millaista paskapuljaamista nämä ovat. Vierestä seurannut ja itse eläneenä, alan olla @Rantapallo kanssa ihan samaa mieltä: kaikki uuniin.
Erikoisemman näköinen pyttipannu. Mahtaakohan närästää...
Sama, sitten ens viikolla kaikenlaisia pakollisia omia hommia, ennenku talvi taas yllättää.Mulla alkoi viikonloppu! Seuraavat kolme päivää saa olla ihan vapaalla ajattelematta mitään pakollisia hommia.
Täällä ollut harmittavan hiljaista. Iltapäivällä jossain kaukaisuudessa jylisi vienosti.Herramunjee. Nyt jyrisi Ruska23 sen verran matalalta ylitse, että ihan sytämmestä ottaaOlen maastoutunut kissin kanssa sohvan taakse ja seuraan tilannetta.
Täällä ollut harmittavan hiljaista. Iltapäivällä jossain kaukaisuudessa jylisi vienosti.
Lauantaille voisi tilata ylilennon klo 2100. Tulossa pari teslapuliukkoa saunomaan, ollaan varmaan noihin aikoihin paljussa, siinä mukava kuunnella.Voin laittaa tukikohtaan viestiä, että laittavat koordinaatit sinnepäin.