Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eli taitavat olla nuo varatut jotka kiivaiten yrittävät saada pilua tai kikeliä?

höpinöistänne päätellen
 
#tyhjänsaapyytämättäkin

nythän se hoksasinkin, varattuna on turvallista yrittää, kun ne pakit ei lannista kuten poikaMiestä kun kotona saa kuitenkin lämpöä ja läheisyyttää vaikka kyliltä joutuikin poistumaan tyhjinkäsin

en ole tätä ikinä ennen hoksannutkaan, olen vain imetellyt, miksi pitää yrittää kun kerran kotona on jo valmis poka, mutta näinhän se menee!
 
Tarkka-ammunnan SM-kilpailussa ollut jenkkejä mukana:

"Yhdysvaltalaiset jäivät selvästi suomalaisjoukkueiden taakse, sillä kilpailun 10 ensimmäistä sijaa menivät suomalaisille. Parhaiten yhdysvaltalaisjoukkueista menestyi 10. vuoristodivisioonan joukkue, joka sijoittui sijalle 11."

Minä jätin tänä vuonna väliin. Olisi tullut vaan vielä pahempi mieli vuoristodivisioonalle, jos keskiraskas ja -ikäinen sylvi olisi kiilannut mitalisijoille.
 
Jonkinmoinen päänsärky jyllää. Tämä vaatii siis megamätön.



Torstai

Buffet: 12,30
Salaattipöytä
Hernekeitto L/G
Pippurileike L
Kebab L/G
Feta-Pinaatti-Sipulipasta L
Chicken Tikka Masala L/G
Curry Pakora L/G
Naan-leipä L
Pizza Slice L
Pannukakku L, mansikkahillo ja kermavaahto
 
La Maria Varistossa siinä Tokmannin vieressä suosittelen. Punanen liha aina hyvin haudutettua leikkaa haarukan syrjällä helposti eikä mitään suikaleita vaan isommasta klöntistä ite tehtyä. Kanakin yleensä suhtkoht pehmeää/mehevää.
Tänään menen:
• Hernekeitto (G,M)
• Pulled Beef, karamellisoitu sipuli (M,G)
• Broileri, rosèpippurikastike (G,L)
• Penne pasta bolognese (L)
• Ratatouille (G,M)
• Pannari (L), hillo ja kermavaahto
 
Kävin aamusella kaupassa ja kaupassa mainostettiin paikallisen osuuskaupan hotellin aamiaista 12 eurolla. Taidan kysyä jotain kaveria joskus hotelliaamupalalle. Olisipa ihanaa luksusta 😍
 
Kävin aamusella kaupassa ja kaupassa mainostettiin paikallisen osuuskaupan hotellin aamiaista 12 eurolla. Taidan kysyä jotain kaveria joskus hotelliaamupalalle. Olisipa ihanaa luksusta 😍

Tulee käytyä paikallisessa vaakunassa aamupalalla. Firman piikkiin hotlaöitä sokos hotelleista ja joka yöstä 12€ s-cardille ja täkäläisessä vaakunassa 12€ aamupala. Todella arjen luksusta. Mimmi aamupalalle sinne niin pillua pitkäksi aikaa
 
Huuhhhuh, työreissu lusittu ja sitten pitäisi hoitaa yhdessä päivässä kolmen päivän duunit. Ei ollut kyllä likikään yhtä vauhdikasta kuin kuulostaa ketjussa toisten reissut olevan.

Illallisella asiallisesti onely ja illan viimeiset meilit paria minuuttia ennen keskiyötä. Tsippadai.
 
esimerkiksi Minä en etes mielelläni menisi hotelliaamaiselle #paikkakunnalla

en esimerkikis keksi, minkä ihimeen tähären, jos kotonakin voi syyä, pitäisi lähteä johonkin kauas syömään

hotellista herätessä sen ymmärrän, sehän on vain hissimatkan päässä silloin ja siitä on jo maksettu ja silloin ollaan lomallla
 
esimerkiksi Minä en etes mielelläni menisi hotelliaamaiselle #paikkakunnalla

en esimerkikis keksi, minkä ihimeen tähären, jos kotonakin voi syyä, pitäisi lähteä johonkin kauas syömään

hotellista herätessä sen ymmärrän, sehän on vain hissimatkan päässä silloin ja siitä on jo maksettu ja silloin ollaan lomallla
No ei tarvitse itse tehdä aamiaista ja mulla ainakaan ei oo kotona sen kymmentä sorttia 🤔
 
Back
Ylös Bottom