Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ootteko jossain Haraldissa? Periaatteessa näyttää vähän niiden lautasilta ja sapuskoilta.

Toki en ihmettelis, vaikka saman tyylisiä lautasia ois jossain muuallakin :D

Hotellin ravintola. Poron filettä ja niskaa ja maa-artisokkapyrettä ja soosia. Pihvi ok, niska: rasvainen (niin se yleensä on).

Dokka dukossa.
#valkoviini
#sulfiitit
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
20230927_213855.jpg
 
Uskallan väittää, että muutaman sata grammaa ihan perus irtokarkkia pesee sekä mämmit että maa-artisokat, mitä perämoottorin toimintaan tulee.

Tarviskin varmaan hakea taas viikonlopun ratoksi.
 
Uskallan väittää, että muutaman sata grammaa ihan perus irtokarkkia pesee sekä mämmit että maa-artisokat, mitä perämoottorin toimintaan tulee.

Henk.koht. olen vaikuttunut Bupropionin ilmiömäisestä kyvystä lisätä suolentoimintaa jopa syöksyripuliin asti. Pärinän lisäksi myös etovaa oloa. Kuulemma aloitusoireita ja menevät ohi. Itsellä tosin kestänyt jo vajaa kaksi kuukautta.

Ummetuslääkkeenä itselläni toimivat kaikki rautavalmisteet. Herneet ja pavut tuottavat valtavasti kaasua. Mämmiä ja tuoretta ruisleipää syötyä ei uskalla pieraista, koska riskinä on jonkunlaisen vetelän olomuodon ilmaantuminen pöksyyn.

Mutta että irtokarkit? Ei sentään.

Minulla on herkkä vatsa.
 
On tämä tavallaan edelleen karua seurattavaa, vaikka ns. realiteetit on tällä ikää tiedossa.

#Naivi
#ArkinenMuttaSiltiRomantikko


1. Henkilö X (humalassa) tuli avautumaan, että on kuulemma ollut jo 10 vuotta rakastunut minuun. (tuskin oikeasti on ja vaikka olisikin, niin on varmaan muihinkin). Naimisissa, ei ole avoin suhde. Mutta häntä ei kuulemma hidasta.

2. Tapaus X, parisuhteessa. Ei ole avoimessa suhteessa eikä polyamorisessa suhteessa. Antoi hivellä selkäänsä ym. pikkuisen liikaa... minun makuuni. Eihän tuossa mitään, mutta. Tiedän, että hänen kumppani ei diggaisi (on kertonut, että kumppani on "owner"-tyyppinen eikä halua jakaa häntä kenenkään kanssa).

#OlenTosikko

Let's see what happens.

Ja mullehan on avoimet suhteet ja polyamoriat ok, kunhan asioista sovitaan, noudatetaan sopimuksia ja ollaan rehtejä.

#NämäEivätOle

😏
 
Oon niin odottanut että milloin nuo hävittäjät lentelee täällä, olipa hyvä kun olin valmiiksi hereillä nyt, muuten olisi voinut mennä yöunet 🥱
 
Vähän ois vielä lunssan tuntua mutta musta tuntuu ettei toi keuhkon karkeus ja pieni nenänvuotaminen lopu ees ensi viikolla, aamupäivällä salille kun viime kerta oli lauantaina.
 
Huonekaveri (varattu) teillä tietämättömillä... valomerkki tullut ja ravintola tyhjennetty.

Jäi raportoimatta, että tuli hän nukkumaan. Oli ollut juttelemassa.

Ja yöunista puheen ollen. Miksi en nuku, kun olisi tilaisuus. Käynyt sen 15 kertaa hereillä.

Eiköhän se kohta nukuta, kun alkaa päivän ohjelma ja pitäis olla reippaana. Ja hereillä.
 
Jäi raportoimatta, että tuli hän nukkumaan. Oli ollut juttelemassa.

Ja yöunista puheen ollen. Miksi en nuku, kun olisi tilaisuus. Käynyt sen 15 kertaa hereillä.

Eiköhän se kohta nukuta, kun alkaa päivän ohjelma ja pitäis olla reippaana. Ja hereillä.
Siellä on naiivi nainen lähtenyt jonkun miehen kanssa juttelemaan, varmaan hänellä ollutkin se mielessä mutta miehellä vähän erilaiset asiat.
 
Kuinkahan monta tälläistä "Olen naimisissa/varattu, mutta suhde on ihan kuolemassa ja ens syksynä lopetan tän koska (<insert random syy>) ni voidaan olla yhdessä! Jos nyt sillä aikaa vaan sekstailtais mahd. paljon" -tyyppistä tilannetta olen sivusta seurannut. Ja itseasiassa... mietin hetken... onkohan peräti joka kerta tilanne ollut se että sinkku nainen löytää varatun miehen... En nyt saa päähän että miespuolisista kavereista olis jäänyt kukaan varattuun naiseen tällä tapaa roikkumaan.

edit : niin ja omista tietämistäni jutuista se "ens syksy" on saapunut yhdelle, tosin mies unohti sanoa että 2 vuoden päästä syksy, mutta tuli se!
 
Herttaista kun Lissu raportoit 😁🥰

Sitten valitan, heti kun aloin ajatella työasioita, päätä alkoi särkeä :cautious:
 
Kuinkahan monta tälläistä "Olen naimisissa/varattu, mutta suhde on ihan kuolemassa ja ens syksynä lopetan tän koska (<insert random syy>) ni voidaan olla yhdessä! Jos nyt sillä aikaa vaan sekstailtais mahd. paljon" -tyyppistä tilannetta olen sivusta seurannut. Ja itseasiassa... mietin hetken... onkohan peräti joka kerta tilanne ollut se että sinkku nainen löytää varatun miehen... En nyt saa päähän että miespuolisista kavereista olis jäänyt kukaan varattuun naiseen tällä tapaa roikkumaan.

edit : niin ja omista tietämistäni jutuista se "ens syksy" on saapunut yhdelle, tosin mies unohti sanoa että 2 vuoden päästä syksy, mutta tuli se!

Olen kuullut tämän joskus aiemminkin 🤔

Oman eron jälkee joka ikinen ei-sinkku mimmi jolle jutellu yhtään flirtimmin on sanonu, että joo hekin on eroamassa 😅 ja vitun ole, sama laulu. Tai on varmaan mutta mies ei vielä tiedä sitä.
 
Back
Ylös Bottom