Oot vaan väärällä aikavyöhykkeellä.Onko sillon tulossa vanhaksi kun on alkanu nauttia 5.30 herätyksistä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot vaan väärällä aikavyöhykkeellä.Onko sillon tulossa vanhaksi kun on alkanu nauttia 5.30 herätyksistä?
Voi vaikuttaa, muttei piporadion lähetyksiin.Vaikuttaako tuo radiolähetyksiin?
Voi vaikuttaa, muttei piporadion lähetyksiin.
Sieniguru. Pari meni väärinkin, joten helpolla guruksi näköjään pääsee.
Jäin pohtimaan.viidesti
Kolmen jälkeen tarvii jo vähän pidemmän tauon.Viiteen vetoon menee jo aikaakin kun pitää vedon jälkeen odotella että säiliö täyttyy
Yksittäisinä harmaina haituvina, muuta en tähän hätään keksi.kyllä se asian ilmenee aivan jotenkin muuten
Aika staattinenhan se sisäinen rytmi on. Itselle iltakukkuminen olisi enemmän kuin mieluisaa (ja äärettömän helppoa), mutta oon oppinu voivani paljo paremmin noudattamalla aikaisempaa rytmiä, niin josko se se sitten olis mulle kuitenki luontaisempi.kropan sisäistä kelloa taas on mahdotonta ohjelmoida kovin aikaisiin herätyksiin ja niitä vastaaviin aikaisiin nukkumaanmenoihin
Voi olla, vaikka veikkaan enemmän olevani ihan kokonaan väärällä aikakaudellaOot vaan väärällä aikavyöhykkeellä.
Yksittäisinä harmaina haituvina, muuta en tähän hätään keksi.
Kolmen jälkeen tarvii jo vähän pidemmän tauon.
Mikä se sellanen sitten on eikä se minun vanhenemisen oloihin ja ilmenemisiin taida siltikään vaikuttaa.ota joskus testiin riittävän vanha Mies
Jäin pohtimaan.
Mikä se sellanen sitten on eikä se minun vanhenemisen oloihin ja ilmenemisiin taida siltikään vaikuttaa.
Jäin pohtimaan.
Puhunet omasta massapurkauksesta ja vastapuolen aukon virtauksista?Eilen oli sen verran iso massapurkaus että jälkimainingeissa aukon virtaus oli normaalia suurempi.
Valitettavasti wc ei huuhtele paineella, vaan painovoimalla. Mutta muuten olette oikeassa, pitää odotella jotta tulee koko vesimäärä.Viiteen vetoon menee jo aikaakin kun pitää vedon jälkeen odotella että säiliö täyttyy, jotta tulee paineella koko vesimäärä.
Miks? Meinaatko, että pitää käydä parvekkeella hengähtämässä välillä?Kolmen jälkeen tarvii jo vähän pidemmän tauon.
Mikä menee sisään, tulee myös ulos.Puhunet omasta massapurkauksesta ja vastapuolen aukon virtauksista?
Valitettavasti wc ei huuhtele paineella, vaan painovoimalla. Mutta muuten olette oikeassa, pitää odotella jotta tulee koko vesimäärä.
Näyttää siltä että sä uhkailet ruokaa että täältä pesee jos palaa pohjaan, tai odotat että oven taakse tulee joku