Onko taskumatti povarissa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Negative. Myös VRn kyytissä ilman eväitä.Onko taskumatti povarissa?
Jos oisin konnari, niin laittaisin pihalle, jos selvin päin junassa.Negative. Myös VRn kyytissä ilman eväitä.
On täällä onneksi ravinteli vaunussa.Jos oisin konnari, niin laittaisin pihalle, jos selvin päin junassa.
Mulla ei oo näistä pariutumisen haasteista oikein tatsia viimeiseltä kymmeneltä vuodelta, mutta kai tuo on vähän kuin auton (tai verrattavan kamppeen) osto. Tyyliin et sää autoakaan osta sillä ajatuksella, että oppisko tuosta muutamassa kuukaudessa tykkään, vaan sen tarvii tuntua tietyssä määrin oikealta het lähtöön ja aika sit näyttää peräjälkeen istuiko oikeasti tarpeeseen.ja kolahtaa pitää välittömästi, kukaan ei jaksa kuukautta/kahta ensin tutustua ja katsoa kolahtaako
Samaa mieltä, tietty kokonaisuus pitää olla miellyttävä ja päätös on tehtävä. Sitten ne todelliset ominaisuudet selviää käytössä.Mulla ei oo näistä pariutumisen haasteista oikein tatsia viimeiseltä kymmeneltä vuodelta, mutta kai tuo on vähän kuin auton (tai verrattavan kamppeen) osto. Tyyliin et sää autoakaan osta sillä ajatuksella, että oppisko tuosta muutamassa kuukaudessa tykkään, vaan sen tarvii tuntua tietyssä määrin oikealta het lähtöön ja aika sit näyttää peräjälkeen istuiko oikeasti tarpeeseen.
Hyvät käytöstavat tekevät mistä vaan ateriasta juhlavamman.En tiedä kuka tuon lapsen on kasvattanut mutta...
Äsken valitti nälkää niin sanoin että ruuassa menee pari tuntia, ota vaikka tonnikalapurkki.
Otti tonnikalapurkin, haarukan sekä veitsen.
Kuka syö haarukalla ja veitsellä tonnikalaa suoraan purkista?
Mulla ei oo näistä pariutumisen haasteista oikein tatsia viimeiseltä kymmeneltä vuodelta, mutta kai tuo on vähän kuin auton (tai verrattavan kamppeen) osto. Tyyliin et sää autoakaan osta sillä ajatuksella, että oppisko tuosta muutamassa kuukaudessa tykkään, vaan sen tarvii tuntua tietyssä määrin oikealta het lähtöön ja aika sit näyttää peräjälkeen istuiko oikeasti tarpeeseen.
Mä oon ostanut ööööö… 3 uutta autoa koeajamatta.Mulla ei oo näistä pariutumisen haasteista oikein tatsia viimeiseltä kymmeneltä vuodelta, mutta kai tuo on vähän kuin auton (tai verrattavan kamppeen) osto. Tyyliin et sää autoakaan osta sillä ajatuksella, että oppisko tuosta muutamassa kuukaudessa tykkään, vaan sen tarvii tuntua tietyssä määrin oikealta het lähtöön ja aika sit näyttää peräjälkeen istuiko oikeasti tarpeeseen.