Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä kuka tuon lapsen on kasvattanut mutta...

Äsken valitti nälkää niin sanoin että ruuassa menee pari tuntia, ota vaikka tonnikalapurkki.
Otti tonnikalapurkin, haarukan sekä veitsen.
Kuka syö haarukalla ja veitsellä tonnikalaa suoraan purkista?
 
ja kolahtaa pitää välittömästi, kukaan ei jaksa kuukautta/kahta ensin tutustua ja katsoa kolahtaako
Mulla ei oo näistä pariutumisen haasteista oikein tatsia viimeiseltä kymmeneltä vuodelta, mutta kai tuo on vähän kuin auton (tai verrattavan kamppeen) osto. Tyyliin et sää autoakaan osta sillä ajatuksella, että oppisko tuosta muutamassa kuukaudessa tykkään, vaan sen tarvii tuntua tietyssä määrin oikealta het lähtöön ja aika sit näyttää peräjälkeen istuiko oikeasti tarpeeseen.
 
Mulla ei oo näistä pariutumisen haasteista oikein tatsia viimeiseltä kymmeneltä vuodelta, mutta kai tuo on vähän kuin auton (tai verrattavan kamppeen) osto. Tyyliin et sää autoakaan osta sillä ajatuksella, että oppisko tuosta muutamassa kuukaudessa tykkään, vaan sen tarvii tuntua tietyssä määrin oikealta het lähtöön ja aika sit näyttää peräjälkeen istuiko oikeasti tarpeeseen.
Samaa mieltä, tietty kokonaisuus pitää olla miellyttävä ja päätös on tehtävä. Sitten ne todelliset ominaisuudet selviää käytössä.
 
IMG_6594.jpeg
 
Ihan hirveä pikkulapsitason nälkäkiukku ja sitten kaikenlaista torspoa perseilee liikenteessä ihan miten sattuu. Ääni meinasi mennä huutamisesta.

Välillä toivoo, että olisi kunnon puskulevy, jolla voisi pahimmat pistää penkkaan vaarantamasta muiden elämää.


Vähän parannusta nälkäkiukkuun.

20230916_143111.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ei oo näistä pariutumisen haasteista oikein tatsia viimeiseltä kymmeneltä vuodelta, mutta kai tuo on vähän kuin auton (tai verrattavan kamppeen) osto. Tyyliin et sää autoakaan osta sillä ajatuksella, että oppisko tuosta muutamassa kuukaudessa tykkään, vaan sen tarvii tuntua tietyssä määrin oikealta het lähtöön ja aika sit näyttää peräjälkeen istuiko oikeasti tarpeeseen.

mutta, me väliinputoajat, olemme niitä autoja jotka hylätään heti kuvien perusteella, ei vaivauduta edes lähteä katsomaan saatika koeajamaan

tuossahan voi käydä, että huononnäköinen auto kuvissa voisi tarjota hyvät ja luotettavat kyydit?
kun taas joku hyvä kuvissa voi osottautua vuosien saatossa hyvinkin epäluotettavaksi
 
Mulla ei oo näistä pariutumisen haasteista oikein tatsia viimeiseltä kymmeneltä vuodelta, mutta kai tuo on vähän kuin auton (tai verrattavan kamppeen) osto. Tyyliin et sää autoakaan osta sillä ajatuksella, että oppisko tuosta muutamassa kuukaudessa tykkään, vaan sen tarvii tuntua tietyssä määrin oikealta het lähtöön ja aika sit näyttää peräjälkeen istuiko oikeasti tarpeeseen.
Mä oon ostanut ööööö… 3 uutta autoa koeajamatta.
Niihin kyllästyy muutenkin niin nopeasti ettei millään jaksaisi kovin montaa kk samalla katiskalla ajella 😂
 
Back
Ylös Bottom