Ehkä myösKaukolla täytyy sitten ehtottomasti olla markkoja lompakko pullottaen tuossa naamiaisasusteessa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä myösKaukolla täytyy sitten ehtottomasti olla markkoja lompakko pullottaen tuossa naamiaisasusteessa!
Tosin tää tuli vasta n. 15 vuotta myöhemmin.
Takajeppis alkaa olemaanajoin parran, vielä kemiallinen meikkaus niin voi vaikka lähteä nauttimaan, alueelle
katso liitettä 255016
Takajeppis
minne tänään syömään
Voi että, millaistahan mulla oisi ollut vienti jos olisi kunnon takajeejee!
Mihin ne viikset on muka kadonneet?ei ole ainakaan allekirjoittaneella vaikuttanut millään tavalla, ja nyt kun ei ole enää viiksiäkään niin niidenkin kehujat ovat pudonneet arjesta pois
Ootko aatellut että myös itse voi laittaa ruokaa?Tämän päivän suurin ongelma, minne tänään syömään? Eilen kutsui Amarillo.
99% ravinnosta tulee kotona syötyä. Pari viikkoa sitten kävin kiinalaisessa, sitä edellinen kerta joskus heinäkuussa muistaakseni pizzalla. Nyt lapsivapaat enkä todellakaan aio nyhjätä kotikattiloiden ääressä Tänä vuonna ravintolassa käynyt vissiin 6 kertaa yhteensä.Ootko aatellut että myös itse voi laittaa ruokaa?
Ei vaan, tulee käytyä nuukana jopa turhan harvoin rafloissa syömässä.
Mihin ne viikset on muka kadonneet?