Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kaukolla täytyy sitten ehtottomasti olla markkoja lompakko pullottaen tuossa naamiaisasusteessa!
Ehkä myös

1694253226899.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi että, millaistahan mulla oisi ollut vienti jos olisi kunnon takajeejee!
Tai no, olihan Juicellakin mutta...

E:
Kävin liiterissä ostin wienersnitseliä ja omenastrudelia vai mitä se olikaan, ihan puhtaasti olen mainonnan uhri.
 
minne tänään syömään

Minä käyn aina omalla jääkaapilla niin ei ole valinnanvaikeuksia, pl. vuosilomalla kun käyn aamiaisen syömässä verstaalla tai varikolla
 
oen piipahtanut ravintolassa, syömässä, kaksi kertaa viimeisen 3v aikana

ei vaan ole minkäänlaista mielenkintoa käydä yksin syömässä!
mieluummin syö kotona yksin
 
Voi että, millaistahan mulla oisi ollut vienti jos olisi kunnon takajeejee!

ei ole ainakaan allekirjoittaneella vaikuttanut millään tavalla, ja nyt kun ei ole enää viiksiäkään niin niidenkin kehujat ovat pudonneet arjesta pois
 
Ootko aatellut että myös itse voi laittaa ruokaa?
Ei vaan, tulee käytyä nuukana jopa turhan harvoin rafloissa syömässä.
99% ravinnosta tulee kotona syötyä. Pari viikkoa sitten kävin kiinalaisessa, sitä edellinen kerta joskus heinäkuussa muistaakseni pizzalla. Nyt lapsivapaat enkä todellakaan aio nyhjätä kotikattiloiden ääressä 😁 Tänä vuonna ravintolassa käynyt vissiin 6 kertaa yhteensä.
 
Ravinnosta tuli mieleen että nyt aattelin olla ostamatta mitään lisäravinteita, ainoa ehkä mitä voisi harkita niin kreatiini ja sitäkin olisi jo kaapissa.
Joskus ennen tuli vedettyä kohtuullisen paljon protskuja niin jospa ne nyt vaan söis, syöminen on kuitenkin kivaa.

Niin ja oon pitkään hingunnut kiinalaiseen, kiva kun toinen muistuttaa sellaisesta.
Tänään tyydytään home made wannabe Itävaltalaiseen.
 
Hyvä idea, ensi viikonloppuna voisikin käydä ulkona syömässä vaikka ihan pitkän kaavan mukaan. Siihen kyllä kaipaan kaveria, vaikka noin muuten esim. lounastaminen yksin on ok.
 
Menispä tuo auto lunastukseen. Tosin nettiautosta ei nyt ihan heti löytynyt yhtä ylitse muiden.
Mutta MG on aika vahvoilla kun löytyy farkku.
 
Sali ja itsudemo buffa suoritettu. 19,90 aika pitkä hinta tarjontaan nähden, limanuljaska beef ja kana ei mistään kotosin, frittikana ja shrimpit ok. Sushit same-same joka paikassa, mutta kyllähän ne tippuu, varsinkin sellaiset tonnikala- tai mätitahnamähnäiset. Ja limu vielä +1 eur.
 
Back
Ylös Bottom