Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyykö älykellollisia?
Voisko joku ystävällisesti selittää, että mitä varten niitä käytetään?

Luuri mikä nyt on ihan järjessään runsaan yhden sekunnin prosessi ottaa pois taskusta, niin sitä varten pitää olla erillinen kuukausimaksullinen vempain jolla vastata puhelimeen?

Sykemittareita on ollut iät ja ajat ja taatusti datan keruu ominaisuuksilla. Toki kaikki ei varmaan kerää sitä tietoaan automaattisesti datapankkiin tms.
Eli kuukausimaksulla eliminoitu kynällä vihkoon yhden rivin tekstiä päivässä.

Tiedän että ihan jokainen ei varmaan osaa aistia itsestään onko juuri eteisvärinää, mutta kait sitä nyt jokainen osaa aistia että nyt ei syki ihan niin kuin pitäisi, arvauskeskus päättää loput.

Nykypäivän evoluutiohaasteet on kyllä typerää paskaa. Nyt kun ei tarvii tietää oikeaa kulmaa missä lyödä keihäs karhusta läpi, niin pitää ottaa opintotukeen ja hyödyntämättä jäävään tutkintonimikkeeseen lisäksi turhia extra kuluja. Huomenna olla sitten vähän kuin: oho no ei tehdä tätä sitten enää toiste, polttihan jotkut joskus röökiäkin sisällä.

Pääsisinköhän esim. karnivori ja raw food dietillä tarpeeksi omaan pikku kuplaan jossa metsästellä ilman kuukausimaksuja?

Lisäksi jos jollain on neuvoja joilla lopettaa exän (narsisti vailla sertifikaattia(itse olen tietty muuten vain paras)) whatsappi viestien kuuleminen oman pään sisällä ilman lobotomiaa, niin vinkkejä otetaan vastaan. FML älä minua ja kovasti.
Olen älykellollinen Android-käyttäjä. Ei ole mitään kuukausimaksuja. Käytän sitä ensisijaisesti kellona, katson aamulla lämpötilan, luen viestejä, kerään liikuntadataa jne.

Saahan sen älykellon joo ranteeseen teipillä, mutta yhtä hyvin voi vetää lankapuhelinta jatkojohdon kanssa perässä, mitä sillä älyluurilla tekee?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se ois lomat lusittuna ja huomenna uuden sorvin ääreen. Keveät kenttäviinit tähän väliin ja miettimistä että mitä sitä isona tekisi.

 
tein laskelmia, tänävuonna henkilökohtainen puhelimeni soinut neljästi

olisi saanut puolestani jäädä nekin kerrat soimatta
96% puhe-elimen pirinästä liittyy töihin.

Tänään, heti tuon edellisen puhelinviestin kirjoittamisen jälkeen sain vihdoin puhelun torniolaiselta kattofirmalta josta puhuttiin intialaisittain englantia. Olen odottanut sitä jo....no en tiedä kuinka kauan.
 
Back
Ylös Bottom