No mutta tietenkin. Ihme ettet ole nähnyt lakiin kirjattua lukemaa.Siis oliko näiden ostamiseen joku tuloraja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta tietenkin. Ihme ettet ole nähnyt lakiin kirjattua lukemaa.Siis oliko näiden ostamiseen joku tuloraja
No mutta tietenkin. Ihme ettet ole nähnyt lakiin kirjattua lukemaa.
Noo, mä tiedän yhden marketin jossa on samassa ravintola niin käyttävät myymättä jääneet punalaput siellä ravintolassa seuraavana päivänä tai pakastavat, tai sitten laittavat grilliin (marketin puolen myyntituotteina). Esim HK alle euron lihapullista saattaa tulla 13€/kg "lihapullat grillistä".Joskus näin paikallisen pizzerian omistajan hamstraamassa noita sunnuntai iltana. Seuraavana lauantaina tarjoiltuna kana extra mureaa?
Joo kun se tässä lähellä on. Kaloja on kiva katsella, vaikkei ne varmasti tuosta vankeudessa elämisestä niin nauti..Maressa käyty? Itsehän olen kerran erehtynyt käymään. Silloin oli joku remppa päällä ja melkein kaikki kalat jossain jemmassa.
No jäi vähän vajavaiseksi kirjoituksessani se mitä tarkoitin. Viittasin tapauksiin jotka valittavat ettei ole varaa ruokaan, mutta silti rahaa löytyy tupakkaan, viinaan (ja herkkuihin).Mä ostan välillä punalappuisia eli -30% (en käy kaupassa enää vikan tunnin aikana). Harvoin vain on niissä tuotteissa mitä tykkään ostella, mut välillä esim ostan vaikka pakkaseen eri leipää mitä yleensä tai jotain lihoja (mun käyttämät ei juuri ikinä punalapuilla). En kuitenkaan oo koskaan ajatellut et jos esim ostan samalla vaikka karkkia, et oon kustantanut ne punalapuilla koska ostaisin ne, oli punalappuja tai ei. En oo tajunnut et mun pitääkin jättää ne köyhemmille.
pitääkö tässä julistaa poikkeustila
KipinäHerranjestas. Melkein jo ryykkäsin soppatykin asemiin!
Viikonlopun Ahvenanmaan reissu takana. Huomasi, että ahvenanmaalaiset elää vähän omassa kuplassaan. Oli kuin olisi ollut ulkomailla, vaikka sai jostain palvelua myös suomeksi. Ehkä tavoiltaan ja perinteiltään lähempänä Ruotsia. Viikonlopun aikana kerkesi kyllä koluamaan lähes koko maakunnan läpi, vaikka varmasti jäi paljon näkemättäkin.
katso liitettä 254590