Ke-to yöksi luvattu kunnon ukkosta. Toivottavasti ennuste ei muutu
Huono ukkoskesä ollut ☹
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ke-to yöksi luvattu kunnon ukkosta. Toivottavasti ennuste ei muutu
Taisi aikoinaan Kannaksella jyristä ja välähdellä sen verran että tuollainen perus ukonilma kuulostaa aika nuhaiselta.Huono ukkoskesä ollut ☹
Ruutu.Ei, masterchef ensin. Onneksi tulee tänään tavallista aiemmin.
Joo, tuttu kaveri takavuosilta tuo Cheersin ravintoloitsija ja en epäile yhtään, etteikö onnistu tuollai muutamassa muussakin ystävällismielisessä paikassa. Ylä-Ruthilta saattais saada ihan talon puolesta carillopiimän, mutta ei oo tullu todennettua pitkään aikaan.Luulen että omat pitää viedä. Näin ainakin jyväskylän cheersissä piti tehdä. Kysyttiin kyllä ekana tiskiltä, jos tuodaan piimää tekeekö jallupiimä paukut.
Maressa käyty? Itsehän olen kerran erehtynyt käymään. Silloin oli joku remppa päällä ja melkein kaikki kalat jossain jemmassa.Ostin kausikortin katso liitettä 254592
Olet nyt offarilla, kaljaa, maggaraa ja moottoreita.NÄLKÄ!! 79.4kg oli tänään, alin moneen vuoteen.
Kaikkeen sitä saatana lähteekin, sain pakaritkin domsseille kun vedin eilen pitkän lenkin lisäpainojen kanssa.
Valmistaudun pikkuhiljaa siihen kun uhosin että palaan salille, huomenna vois käydä hakemassa pari eripainoista kahvakuulaa niin saisi vähän tehokkaampaa takaketjun ja ylipäätään koipien tekemiseen.
Varmaan nyt meen perse eellä puuhun kun hauis ja rinta jää ihan paitsioon.
Eikun mulla on ihan nyt selkeä plääni.Olet nyt offarilla, kaljaa, maggaraa ja moottoreita.
Tai vaikka sitte kissoja, alastonuintia ja kasvispitsaa kalalla ja kananmunalla.
Ja #lihavaolo.Olet nyt offarilla, kaljaa, maggaraa ja moottoreita.
Tai vaikka sitte kissoja, alastonuintia ja kasvispitsaa kalalla ja kananmunalla.
Täytyy olla Herr Doctorin sumoharrasteen vaikutusta, että minulla puskee isojen miesten vaatemainoksia, joissa luvataan löytyvän kokoja jopa yli 200cm vyötärönympäryksellä.Ja #lihavaolo.
Yllätysyllätys, minulle on tarjottu samaa...koneilla joissa mainoksia näkyy.Täytyy olla Herr Doctorin sumoharrasteen vaikutusta, että minulla puskee isojen miesten vaatemainoksia, joissa luvataan löytyvän kokoja jopa yli 200cm vyötärönympäryksellä.
Merkitään pöytäkirjaan, kävin ostamassa kynsilakkaa.
En jaksa ainakaan muistaa että olisin ko. tuotetta koskaan ennen ostanut.
Se on hyvä vaan. Ei tuu niin herkästi ryppyjä kun kosteuttaa ihoaMulla soi nykyään iltaisin Blue Oyster kylppärissä.
Edellinen rouvakokelas pakotti ostamaan ja käyttämään jotain miesten kosteuttavaa naamarasvaa, jostain kumman syystä käytän sitä edelleen
hauis