Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulen että omat pitää viedä. Näin ainakin jyväskylän cheersissä piti tehdä. Kysyttiin kyllä ekana tiskiltä, jos tuodaan piimää tekeekö jallupiimä paukut.
Joo, tuttu kaveri takavuosilta tuo Cheersin ravintoloitsija ja en epäile yhtään, etteikö onnistu tuollai muutamassa muussakin ystävällismielisessä paikassa. Ylä-Ruthilta saattais saada ihan talon puolesta carillopiimän, mutta ei oo tullu todennettua pitkään aikaan.

Eihän sitä piimää siis vakavasti puhuen yhdessäkään (normaalissa) pubissa ole, kun ei sitä mene normaalisti mihinkään. Ylä-Ruthillakin tais olla jotain lounasta tmv. johonkin väliin, miksi saatto löytyä noita ruokajuomiakin.
 
NÄLKÄ!! 79.4kg oli tänään, alin moneen vuoteen.
Kaikkeen sitä saatana lähteekin, sain pakaritkin domsseille kun vedin eilen pitkän lenkin lisäpainojen kanssa.
Valmistaudun pikkuhiljaa siihen kun uhosin että palaan salille, huomenna vois käydä hakemassa pari eripainoista kahvakuulaa niin saisi vähän tehokkaampaa takaketjun ja ylipäätään koipien tekemiseen.
Varmaan nyt meen perse eellä puuhun kun hauis ja rinta jää ihan paitsioon.
 
Kiinalainen levypainoteline kasattu, ei montaa osaa ollu mutta päin helv mitoitettu osat ratkaisevan liitoksen kohdalta. Vähän peltiä väliin ja nyt stondaa joten kuten tukevasti. Gorilla sports hyvittää 10 eurua.😒
 
NÄLKÄ!! 79.4kg oli tänään, alin moneen vuoteen.
Kaikkeen sitä saatana lähteekin, sain pakaritkin domsseille kun vedin eilen pitkän lenkin lisäpainojen kanssa.
Valmistaudun pikkuhiljaa siihen kun uhosin että palaan salille, huomenna vois käydä hakemassa pari eripainoista kahvakuulaa niin saisi vähän tehokkaampaa takaketjun ja ylipäätään koipien tekemiseen.
Varmaan nyt meen perse eellä puuhun kun hauis ja rinta jää ihan paitsioon.
Olet nyt offarilla, kaljaa, maggaraa ja moottoreita.

Tai vaikka sitte kissoja, alastonuintia ja kasvispitsaa kalalla ja kananmunalla.
 
Olet nyt offarilla, kaljaa, maggaraa ja moottoreita.

Tai vaikka sitte kissoja, alastonuintia ja kasvispitsaa kalalla ja kananmunalla.
Eikun mulla on ihan nyt selkeä plääni.
Paino nyt alas ja sitten kun hanttelit räpylöissä niin hiilaria(kin) koneeseen, nyt ei mitään massankasvatusta vaan läskinkadotusta.
 
Tuosta sinkkuketjun näkötornijutusta, on tosiaan aika hurjan tuntuinen laitos tää.
Tosin sinne kun kiipesin niin aattelin että niin monet tuulet kestänyt että tuskin mun alla hajoaa mutta en uskaltanut kiivetä huipulle kun heilui siihen malliin.
Oli jonkun aikaa käyttökiellossa mutta joku siihenkin sai sitten vissiin laskettua kestävyydet, haruksia menee kyllä useampaankin kerrokseen ja kestää varmasti kun ei tuule mutta kun tarpeeksi niin...
On siis paikallisen isännän huvikseen rakentama laitos.
 
Täytyy olla Herr Doctorin sumoharrasteen vaikutusta, että minulla puskee isojen miesten vaatemainoksia, joissa luvataan löytyvän kokoja jopa yli 200cm vyötärönympäryksellä.
Yllätysyllätys, minulle on tarjottu samaa...koneilla joissa mainoksia näkyy.

e: joskus tilasin "muhkeammalle" kaverilleni lahjaksi "I beat anorexia" t-paidan XXXXXXL (6XL) jenkkikoossa. Siinä oli jo jonkin verran vyötärötilaa.
e2: kuten tiedätte, minulla ei ole kavereita...miksiköhän?
 
Viimeksi muokattu:
Merkitään pöytäkirjaan, kävin ostamassa kynsilakkaa.

En jaksa ainakaan muistaa että olisin ko. tuotetta koskaan ennen ostanut.

en minäkän, ja Minä sentään olen ostanut jo kahtesti hoitoainetta!

silti: etelleenkään kynSilakka ej olé seuraavien ostoksieni listalla
 
Mulla soi nykyään iltaisin Blue Oyster kylppärissä.
Edellinen rouvakokelas pakotti ostamaan ja käyttämään jotain miesten kosteuttavaa naamarasvaa, jostain kumman syystä käytän sitä edelleen :X3:
 
Back
Ylös Bottom