Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
@TJJ tohtorihan tykkäsi hilistä ja burgerista, ei ku muna kuumaksi ja frouvan kans kokeileen respektiä...


View: https://m.youtube.com/watch?v=K8_S5TgwMi0

Nää, emmää niin noista överitulisista tykkää. Onhan toki jääkaapissa joku x milj scovillen (apollo last dab) soosi, mutta ei ne ole niin hyviä että viittis käyttää juurikaan.. Oma savutsili on paljon maukkaampaa, eikä liian tulista. Kaiken ruuan voi pilata liialla chilillä ja savulla, sopivasti vaan..

..toki joskus on hauska järkyttää ihmisiä. En muista missä, jossaki hevonperseessä jollain kierroksella oppaan toimesta esiteltiin että tässä kasvaa paikallinen tsili, hirviän tulinen, siis aivan kamalan, muailman tulisimpia..nappasin yhden puskasta ja rouskuttelin pois..eikä se ollu edes hirveen tulinen, ite kasvattanu paljon pahempia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu kuntit!

Rupesi puhelinkotelonahkalompakko repsottamaan.

Onpelin kasaan.

Saatana!

IMG_5949.jpeg
 
Ja joku kumminkin kysyy, ja vaikkei kysykkään, niin kerron silti.

Tämä on kaikista hirvein tsili minkä olen kasvattanut ja maistanut.

 
Vittu kuntit!

Rupesi puhelinkotelonahkalompakko repsottamaan.

Onpelin kasaan.

Saatana!

katso liitettä 254278
En ole löytänyt puhelinkoteloa/suojakuorta varmaan vuoteen. Puhelin aivan priima vaikka lentelee välissä mihin sattuu. Näytön tehdasasenteinen kelmu on kulunut, ei jaksa vaihtaa, kun näyttö on päällä ei huomaa mitään.

Järkyttävän kestäviä nää nykyisten puhelimien takapuolet ja laidat.
 
En ole löytänyt puhelinkoteloa/suojakuorta varmaan vuoteen. Puhelin aivan priima vaikka lentelee välissä mihin sattuu. Näytön tehdasasenteinen kelmu on kulunut, ei jaksa vaihtaa, kun näyttö on päällä ei huomaa mitään.
Ei tuo suojan takia olekaan vaan lompakon.

Näyttökelmu häiritsee minua huomattavasti enenmmän kuin naarmuinen näyttö.
 
Ei tuo suojan takia olekaan vaan lompakon.

Näyttökelmu häiritsee minua huomattavasti enenmmän kuin naarmuinen näyttö.
Ei tuollaiset kotelot mahdu farmarinhousun taskuun, ei mitenkään.

Jos sormenjälkitunnistin ei olisi näytön takana ja jäisi toimimaan huonosti niin repisin tehtaan kalvon pois ja laittaisin koko lasin alalta liimattavan lasin, se on pari näyttöä pelastanut aiemmista, mutta kun ei niin ei.
 
Minä en käytä suojaia, koska: jos ostaa yli tonnin puhelimen jonka joku on suunnitellut näyttävän juuri siltä miltä näyttää

en todellakaan halua peitellä sitä luomusta millää rumilla kuorilla vaan nauttia fisuaalisestä näytä JokaJumalan kerta kun taskusta puhelimen käteeni kouraisen

on tippunut, useasti mutta ruostumattomasta Teräksestä valmistettu runko on etelleen virheetön

etulasi ei ole, koska jollakin polkupyöräilylenkillä on lentänyt hiaknjyvä taskuun ja on Miehekkääs ti sitä narmuttanut

mutta narmut erottuvat onely näytön ollessa mustana, kun taustavalaistu son päällänsä ei haittaa tippaakaan
 
Back
Ylös Bottom