Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ukkostaa pitäisi keskiyöllä. Näinköhän jaksaa valvoa.

pakko valvoa jos se herättää ja pitää hereillä

huonoin aika ukkoselle jos aamulla on herättävä kun ei saa nukutuksi kun räpsyy ja jyrisee
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta siis taskupuhelin ei mene?
Onko sulla käsilaukku?

sis ei mene jos se on paksu, eli kotelossa, tai voisi mahtuakkin mutta aiheuttaa epämiellyttäviä tunteita

etutaskussa pidän, mutta naturaalina ja hyvin mahtuu
 
Kirkot ei ollut ihan ykkösenä listalla 🤔 oikeasti tulossa mahdollisesti yhteen tapahtumaan (siellä olisi paljon naisoletettuja, vink vink), mutta yöpyminen olisi matkan vuoksi pakollista.

olen senverran kartalla, että tiedän mitä tapahtumaa tarkoitat

mutta pitäisikö Minun siis laskea naaras huonesitoni! aika pelottava ajatus
 
Puhelin kulkee tälläisessä nahkaisessa kuoressa jossa kortitkin mukana. Kaikki puhelimet jo 10 vuotta taaksepäin täysin priimaa eikä naarmun naarmua, eikä myöskään tarvetta erikseen kannella lompakkoa. Ajokortti, pankkikortti ja s-bonukset, kaikki mitä aikuinen tarvitsee.
 
sis ei mene jos se on paksu, eli kotelossa, tai voisi mahtuakkin mutta aiheuttaa epämiellyttäviä tunteita

etutaskussa pidän, mutta naturaalina ja hyvin mahtuu
Se. Tai siis tämä. Kai sen saa sinne taskuun survottua mutta sitten ainakin istuminen on epämukavaa kun joku kauheen paksu vehje taskussa. Onneksi lompakko lompakkokin on 1,5cm paksu, ei ahista enää sekään.

Ehkä jäsen -kake-lla farmarinhousu muoti on semmosta rehtiä McHammer tyyppiä, että taskuun mahtuu taskupuhelin kotelossaan, pulttipyssy ja 10kg käsipaino. #vitsi

 
No on piukat pöksyt.
Screenshot_20230817_063602_QuickPic.jpg

Katotaan käykö näillä kauppa #torinlaidalla..
 
Mä en (edelleenkään) ymmärrä noita kännykkälompakkoja enää nykyaikana. Kaikki kortit diginä ja jatkuvana hätävarana satku-pari autossa, takin taskussa, mopohanskan taskussa jne.
 
Back
Ylös Bottom