Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sorttia?Tulipa tehtyä lomalla melkein kaksi tuntia töitä, palkitsin uroteosta itseni tilaamalla kitaran.
Ibanez AE295-LGS lähti työjuhdaksi tulemaan, alkaa nykyisessa jokapaikanhöylässä olla enemmän teippiä kun puuta kohta. Samalla pääsi kokeiluun gear4music kauppa vahvasta arveluttavuudestaan huolimatta, melkein satasen halvemmalla kuin muualla myynnissä ja kuitenkaan missään 100km säteellä ei pääse testaamaan nyt niin sama tilata sokkona halvimmalta.Mitä sorttia?
Ite olin pari tuntia eilen puhelimessa sepän kanssa ja käynnisteltiin custom-projekti kotimaisesta offsetistä.
TÄ.Mä yritän olla aktiivinen enemmän muissa kiinnostavissa keskusteluissa kuin tässä ketjussa, huonolla menestyksellä
Jaa katos akkari. En ois tunnistanut mallista. Joo, oon joskus eksynyt tolle saitille, mutta ite en oo uskaltanu tilata mitään :D Tosin katellutkin lähinnä noita pykälän arvokkaampia sähkiksiä. Mut eiköhän sieltä tule ihan mitä tilattukin uskoisin.Ibanez AE295-LGS lähti työjuhdaksi tulemaan, alkaa nykyisessa jokapaikanhöylässä olla enemmän teippiä kun puuta kohta. Samalla pääsi kokeiluun gear4music kauppa vahvasta arveluttavuudestaan huolimatta, melkein satasen halvemmalla kuin muualla myynnissä ja kuitenkaan missään 100km säteellä ei pääse testaamaan nyt niin sama tilata sokkona halvimmalta.
Plussaa ehdottomasti sivun suomikäännöksistä, jatkossa tarkastan kaikkien tuotteiden esittelyt tuon sivuston kautta. "Die-cast- tuning pitävät stringit paikoillaan helposti, mikä auttaa tuning. walnut silti pitää myös jousit tiukkaina ja tarjoaa samalla kunnon resonanssin ja kestävyyden. Yksinkertainen mutta silti hämmästyttävä finish, tämä kitara antaa sinulle goosebumps."
Mihinkäs tyyliin siellä projekti lähtee rakentumaan?
No perhana, varmasti oikea valinta kyllä jatsarin tekijäksi. Onko pitkä odotus edessä/takana?Viitasaari OM tuo tulee olemaan
Joo, kyllä noiden pitäs olla tosi laatupelejä. Aikataulussa oli jotain muuttujia, mutta luokkaa 8-11kk se oli tähän tietoon. Ts. hyvässä lykyssä vois olla keväällä soitin kädessä ja huonommassa joskus loppukesästä.No perhana, varmasti oikea valinta kyllä jatsarin tekijäksi. Onko pitkä odotus edessä/takana?
En muistanutkaan, että olisin moisen kuvan ottanut...
Ei sinänsä paha, toki tuskaisinta on se että yllättävän monta kertaa kerkeää matkan aikana kyseenalaistamaan omia osa ja värivalintojaan.Joo, kyllä noiden pitäs olla tosi laatupelejä. Aikataulussa oli jotain muuttujia, mutta luokkaa 8-11kk se oli tähän tietoon. Ts. hyvässä lykyssä vois olla keväällä soitin kädessä ja huonommassa joskus loppukesästä.
Mulla on tossa melko tuore superstrato custom-tilaus tuoreessa muistissa ja nyt oli tarkoitus juurikin välttää menemästä siihen kaiken customointi -ansaan ja koittaa mennä hyvin pitkälti vaan hyväksi todetuilla perusratkaisuilla.Ei sinänsä paha, toki tuskaisinta on se että yllättävän monta kertaa kerkeää matkan aikana kyseenalaistamaan omia osa ja värivalintojaan.
Tilasin pari paitaa palkkioksi.
Tuo kyseinen asuste on mainittu sen verran monta kertaa näissä keskusteluissa, että kyllä siitä pitäisi nyt viimein se kuva saada.Oikeasti piti vaan käydä vaan laittamassa kuva tennishameesta mun mutta ei sitä löytynyt, sitten lähtee näköjään käsistä taas somettelu täällä