1515-1545+1630-1830 ja sitten klo 20 asti nojatuolissa pelailemassa, sitten sänky ns. rantatuoliasentoon ja siinä kunnes valot sammuu.Sohvakysymys oli lähinnä sohvamajuri TJJlle.
Töissä 8h15min
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1515-1545+1630-1830 ja sitten klo 20 asti nojatuolissa pelailemassa, sitten sänky ns. rantatuoliasentoon ja siinä kunnes valot sammuu.Sohvakysymys oli lähinnä sohvamajuri TJJlle.
Eli vuositasolla sohva-aikaa noin tuhat tuntia.1515-1545+1630-1830 ja sitten klo 20 asti nojatuolissa pelailemassa, sitten sänky ns. rantatuoliasentoon ja siinä kunnes valot sammuu.
Töissä 8h15min
Sitten se voisi olla joku Erikoisliikemiehen Kanava, nimeltään esim "ALV 0%"Jos pakkista on lukenut yhtään pidempään ja aktiivisemmin, niin sen löytäminen ei vaadi varsinaisesti Sherlock Holmesia.
(e. Hyvää settiä)
En jaksa laskea, mutta kun ei ole muuta elämää niin sohva on elämä.Eli vuositasolla sohva-aikaa noin tuhat tuntia.
En oikein osaa päättää onko Ms Tennishameen ja Erikoisliikemiehen välinen palstaviestittely erittäin creepyä vai suloista.Siltä loppui nyt viina ja naiset pitää riittää yksi nainen
Puolentoista vuoden palstatauon jälkeen offariin kisuttelemaan. Onhan se parasta.En oikein osaa päättää onko Ms Tennishameen ja Erikoisliikemiehen välinen palstaviestittely erittäin creepyä vai suloista.
Sohva on elämä. Olin 2kk ilman sohvaa kun kesti tilaus, olipa kurjaa aikaa.En jaksa laskea, mutta kun ei ole muuta elämää niin sohva on elämä.
Oikeasti piti vaan käydä vaan laittamassa kuva tennishameesta mun mutta ei sitä löytynyt, sitten lähtee näköjään käsistä taas somettelu täälläPuolentoista vuoden palstatauon jälkeen offariin kisuttelemaan. Onhan se parasta.
Skoogin mukaan ikääntyneet ovat fyysisesti aiempaa terveempiä ja aktiivisempia – ja he harrastavat myös enemmän petipuuhia! He siis muistuttavat enemmänkin keski-ikäisiä kuin vanhuksia.
Joo, perus. Toki sitä vartenhan nää ketjut täällä onkin, että kirjoitellaan.Oikeasti piti vaan käydä vaan laittamassa kuva tennishameesta mun mutta ei sitä löytynyt, sitten lähtee näköjään käsistä taas somettelu täällä
Mutta omat hampaat pitää olla! Muuten omaan makuuni jo vähän pervoa.Enemmän rahaa ja seksiä – 75-vuotias Amelia kertoo, mitä hänen ikäisistään ei nykypäivänä ymmärretä
Uudessa ruotsalaisohjelmassa puhutaan ikääntymisestä ja siihen liittyvistä ennakkoluuloista vaihtuvien vieraiden kanssa.www.is.fi
@vokot
Mutta omat hampaat pitää olla! Muuten omaan makuuni jo vähän pervoa.
Mä ainakin aion olla vanhainkodissa mustaleski ja käyn hakemassa joka yö viihdykettä paappojen huoneistaMutta omat hampaat pitää olla! Muuten omaan makuuni jo vähän pervoa.
Mä yritän olla aktiivinen enemmän muissa kiinnostavissa keskusteluissa kuin tässä ketjussa, huonolla menestykselläEn oikein osaa päättää onko Ms Tennishameen ja Erikoisliikemiehen välinen palstaviestittely erittäin creepyä vai suloista.
Enemmän rahaa ja seksiä – 75-vuotias Amelia kertoo, mitä hänen ikäisistään ei nykypäivänä ymmärretä
Uudessa ruotsalaisohjelmassa puhutaan ikääntymisestä ja siihen liittyvistä ennakkoluuloista vaihtuvien vieraiden kanssa.www.is.fi
@vokot