Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Molemmat aika varmoja valintoja.Stihl vai Husqvarna?
StihlStihl vai Husqvarna?
Mä olin eilen ekaa päivää töissä (15h) sitten toukokuun ja nyt ihan poikki toki vaikuttaa sekin et joutui kipeänä raatamaan.Oli kyllä ihan kiva päivä. Nyt on nainen todella väsynyt huonosti nukutun viime yön jälkeen. Toinen lomaviikko alkaa.
Riippuu käyttötarkoituksesta. Stihlin pienet ammattilaismallit ovat paljon parempia, Hussella ei ole kunnollisia. Isommissa 50-60 kuution sahoissa tilanne on aika lailla tasan, jotkut pitävät Hussen sahoja ergonomisempina. Itsellä tällä hetkellä kaksi tilhiä, Ms 201&261. Seuraava voi ihan hyvin olla Husse.Stihl vai Husqvarna?
No joo noin ruhtinaallisen loman jälkeen on varmasti poikki kun joutuu töihin palaamaan. Mulla alkoi toinen lomaviikko mutta tää viikko menee kyllä ihan työstä kun on niin paljon tekemistä.Mä olin eilen ekaa päivää töissä (15h) sitten toukokuun ja nyt ihan poikki toki vaikuttaa sekin et joutui kipeänä raatamaan.
@Lonewolf onko jo tarpeeksi matala.
View: https://www.instagram.com/reel/CuzLlO4LRdx/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Täh?töissä
kipeänä raatamaan.
En mä niin kipeä ollut etten ois töihin voinut mennä. Kävin perjantaina salillakin. Nyt onneksi jo voiton puolella.Täh?