Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
11 mainosta yhdellä Forum sivulla kun koitan lukea... 4 niistä sellaisia että saa tosissaan scrollata kunnolla että pääsee ohi... Joo bisnestähän tämä on Mikelle mutta vähän menee taas överiksi käyttäjäkokemuksena kännykällä.
Sen verran oon tehny ite ratkaisuja, että ei oo tarvinnu enää vippejä maksella sen jälkeen, kun tuli se adblocker-kielto.

Sulla vipit vielä? Onko irkki vielä elossa? :D
 
Sen verran oon tehny ite ratkaisuja, että ei oo tarvinnu enää vippejä maksella sen jälkeen, kun tuli se adblocker-kielto.

Sulla vipit vielä? Onko irkki vielä elossa? :D

Ei oo vippejä kun kaikki vippi toiminta loppui. Jääkaapille ei tullut kuvia, miittejä ei enään kukaan järjestänyt yms. Ehkä joku kannuste vip voisin maksaa 5€ vuosi jos kaikki mainokset olisi pois mutta taitaa ihan yhtälailla olla heidän riesana.

Tässähän toteutuu tämä perinteinen talouden kaava. Jengi ei ota vippejä = tulovirta laskee = lisää mainoksia = adblockerit ja muut keinot = tulovirta laskee = lisää mainoksia = jossain välissä (ehkä jo nyt) kävijämäärät rajussa laskussa = vähemmän tulovirtaa. = vielä lisää mainoksia! = bisnes down kun joku kehittää uuden paikan missä kierto alkaa alusta.

Ja tämä ei siis ole kritiikkiä Mikelle, onhan näitä mainoksia katsottu jo pitkään (ja useita VIP vuosia takana) mutta kun käyttökokemus alkaa olee todella negatiivinen aivan törkeän mainos määrän vuoksi niin pitää sitä jotain sanoa.

Edit : kävin monta vuotta sitten irkissä pyörähtää, tais sami81 olla ainut siellä.
 
Äsken katkesi soutulaitteen vaijeri. Perkele. Tein 115 kilolla, vaijeri katkes,2m kuperkeikka taaksepäin pää täydellä voimalla lattiaan. Monesti miettiny mitä jos käy näin ja nyt kävi

Just oli mulla instan feedissä vastaava video.

Onneks ite pieni ja heikko niin ei ole riskiä tuosta (paitsi vahva muna)
 
Kuinka sitä ihmiset jaksaa remppaa? Vähän sudin maalia paikkoihin muutaman päivän putkeen ja ihan kuollut.

Tilanne mennyt niin pahaksi, että tilattava perhepitsa.
 
Maneki nekon paristonvaihtoon tarvitsi ristipäämeisseliä, niin vähän niin kuin olisi remonttia tehnyt. 💪
 

Liitteet

  • 20230813_135626.jpg
    20230813_135626.jpg
    99,9 KB · Katsottu: 60
Back
Ylös Bottom