Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pidetään keskustelu asiallisena, ei tässä mitään sellaista vaaraa ole.Vaikuttaa vakavalta. Kohta menee yotat ja tihlit myyntiin.
Aika vähän, älä ainakaan jätä polvea käyttämättä, sitten menee vaan huonommaksi.Kun polven kierukka on rikki, niin voiko sille itse tehdä mitään?
Joutuu sitä Tojotaankin joskus osia vaihtamaan.Mersulla takana reilu 2,5 vuotta ja 72 tkm. Korjaamokäyntejä tähän mennessä 12 kpl ja lisäksi kolme perushuoltoa. Samaan vikaan liittyviä korjaamokäyntejä useampi, esim väljän pyöränlaakerin paikallistaminen oli korjaamolle niin vaikeaa että vaati kolme käyntiä ja sentin klapin ennenkuin löysivät. Kehtasivat vieläpä kahden käynnin jälkeen väittää ettei järkyttävän kovaääninen laakerijollotus ajaessa johtunut pyöränlaakerista.
Edelliset kuusi vuotta ja 160 tkm Tojotalla. Vian takia korjaamokäyntejä 4-5 kpl. Huoltojen määrää ei voi muistaa kun varsinkin viimeisinä vuosina tein itse ja säästin.
Välissä ehti olla muutaman kuukauden japsiauto joka oli maanantaikappale, purin kaupat siitä.
Kaikki kolme ostettu 145-175 tkm ajettuina, diesel-nelikkoja.
Pahoittelut vielä yhdestä kellokuvasta, mutta niin hienosti osui tänään hetkellinen auringonpaiste, että pakko.
katso liitettä 270198
Mikä näiden revenneiden kierukoiden kanssa nykään? Mä oon siinä käsityksessa, että enää ei niin helpolla siivota repaleita pois, vaan annetaan olla ja jumpataan, sitte vasta reikää polveen, jos haittaa liikaa.Aika vähän, älä ainakaan jätä polvea käyttämättä, sitten menee vaan huonommaksi.
Paskainen. Ton(kin) takia rolle on parempi kello. Ek tota tuplakalvoa tartte.Sappphiirilasi näyttää suttuiselta, onko kalvo kunnossa?
Yksityissektorilla leikkaus on välttämätön ja auttaa varmasti, eikä varmasti aiheuta nivelrikkoa vuosien aikana.Mikä näiden revenneiden kierukoiden kanssa nykään? Mä oon siinä käsityksessa, että enää ei niin helpolla siivota repaleita pois, vaan annetaan olla ja jumpataan, sitte vasta reikää polveen, jos haittaa liikaa.
Tässä puhdistettunaPaskainen. Ton(kin) takia rolle on parempi kello. Ek tota tuplakalvoa tartte.
Korjattu.Noniin. Tällainen perinteisen naisen ihanneyksilö.