Maxin nilkkasyöpä taitaa olla tarttunu mulle. Ihan selvä ranneartriitti.Googletin ton sulle, persesyöpä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maxin nilkkasyöpä taitaa olla tarttunu mulle. Ihan selvä ranneartriitti.Googletin ton sulle, persesyöpä
Täällä alkoi flow, kaikki aineet käytössä ja aurinko paistaa.Aina sataa. Hyvä. Naapurissa olevahuumenuorisofestivaali on ehkä rauhallisempi.
Tästä tuli mieleen, että saivat uusinta-ajan sille dual ct -kuvauksellekin, suunnilleen parin viikon päästäkö se nyt on.. Josko siellä nyt röntgen-hoitajat ja -lääkärit, tai mikä ryhmä siellä nyt onkaan kuvia ottamassa, osais ottaa tällä kertaa oikeat kuvat.Maxin nilkkasyöpä taitaa olla tarttunu mulle. Ihan selvä ranneartriitti.
Mulle tuttu ilmiö. Kolmekymppisenä vedin noista lähtökohdista kovaan kriisiin ja sitä kautta kaiken uusiksi. Siitä eteenpäin elämä on mennyt hyvässä flowssa eikä mikään ole pysynyt paikallaan niin pitkään, että ehtisi pahemmin pitkästyä. Viimeisen vuoden aikana oravanpyörä on kyllä meinannut viedä mehut aika totaalisesti. Veikkaan et kyllästymisherkkyys on luonteenpiirre. Monet mun kavereista elää niin tasaista elämää, etten itse kestäisi sitä. Uskon että kaverit on aidosti tyytyväisiä omaan oloonsa ja naureskelevat puolestaan mun älyttömille peliliikkeille. Omalla kohdallani kaiken rysäyttäminen uusiksi toimi aikoinaan hyvin, mutta ei se ollut mikään happily ever after ratkaisu sinällään, koska mulla se muutos itsessään tuntuu olevan se mikä ruokkii mielenkiintoa. Täytyy vain koittaa pitää muutos jotenkin kehittävänä, ettei menisi aivan perseilyksi kaikki.Onko teillekin tullut semmoinen fiilis että onko tämä nyt tällaista? Työ on ok, treenit maistuu kohtuullisesti, parisuhde voisi olla parempi mutta ei ole mitään kriittistä. Ei vaan huvita tehdä mitään, kaikki on harmaata. Kyllä saa tehtyä sen mitä pitää mutta ei oikein löydy motivaatiota. Ei se välttämättä masennusta ole vaan kyllästyminen kaikkeen
Ollut jo vuosia...Onko teillekin tullut semmoinen fiilis että onko tämä nyt tällaista? Työ on ok, treenit maistuu kohtuullisesti, parisuhde voisi olla parempi mutta ei ole mitään kriittistä. Ei vaan huvita tehdä mitään, kaikki on harmaata. Kyllä saa tehtyä sen mitä pitää mutta ei oikein löydy motivaatiota. Ei se välttämättä masennusta ole vaan kyllästyminen kaikkeen
Meinasin koko sarjan.Tänä viikonloppuna ei nussita, ryypätä ja syöpötellä.
Tänä viikonloppuna hiotaan, teipataan ja maalataan.
Näistä halvemmista, varmaan monissa mutta ainaki käskaissa on kytkimen työsylinteri kytkinkopan sisällä akselin ympärillä, ja muovia...Olikohan Panamerassa missä starttimoottori on vaihdelaatikon sisällä.. #insinöörit
Niin minäki, paitti alemmalle riville "karsitaan, katkotaan ja saunotaan".Meinasin koko sarjan.
Meneekö muna suuhun?Ei niin mutta ens viikonloppuna ainakin nussitaan
Onko merkitty kalenteriin?Ei niin mutta ens viikonloppuna ainakin nussitaan
En tiedä vielä. Tää siirty jo huomiseksiMeneekö muna suuhun?
Sattuneesta syystä nämä on merkitty kyllä kalenteriinOnko merkitty kalenteriin?
Eläpä mittään. Muistan kyllä nesteyttää.e2. kakella ja wolffilla tiedossa niin paljon Fyysistä suoritetta, että se nesteytys ja riittävä ravitsemus on syytä muistaa ettei ruumis ajaudu ylirasitustilaan. Esim. Sylvillähän kun oli Melan käsittely hommaa runsaasti, niin heti tuli vikakoodia
Ei tarvii ehkä raportoida (saa tietty). Tuli vaan miele’en jotain vuosien takaa.En tiedä vielä. Tää siirty jo huomiseksi
Oli niitäkin tai oikeastaan siitä se lähtikin, eikä edes mitenkään ansaittua.Oliko ne semmosia erikoisliikemiesjuttuja?