Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maxin nilkkasyöpä taitaa olla tarttunu mulle. Ihan selvä ranneartriitti.
Tästä tuli mieleen, että saivat uusinta-ajan sille dual ct -kuvauksellekin, suunnilleen parin viikon päästäkö se nyt on.. Josko siellä nyt röntgen-hoitajat ja -lääkärit, tai mikä ryhmä siellä nyt onkaan kuvia ottamassa, osais ottaa tällä kertaa oikeat kuvat.

Magneettikuvasta tais hyötyä just sen verran, että oikean ukkovarpaan tyvinivelessä pientä iän tuomaa kulumaa. Lämmitti kuulla.
 
Onko teillekin tullut semmoinen fiilis että onko tämä nyt tällaista? Työ on ok, treenit maistuu kohtuullisesti, parisuhde voisi olla parempi mutta ei ole mitään kriittistä. Ei vaan huvita tehdä mitään, kaikki on harmaata. Kyllä saa tehtyä sen mitä pitää mutta ei oikein löydy motivaatiota. Ei se välttämättä masennusta ole vaan kyllästyminen kaikkeen
Mulle tuttu ilmiö. Kolmekymppisenä vedin noista lähtökohdista kovaan kriisiin ja sitä kautta kaiken uusiksi. Siitä eteenpäin elämä on mennyt hyvässä flowssa eikä mikään ole pysynyt paikallaan niin pitkään, että ehtisi pahemmin pitkästyä. Viimeisen vuoden aikana oravanpyörä on kyllä meinannut viedä mehut aika totaalisesti. Veikkaan et kyllästymisherkkyys on luonteenpiirre. Monet mun kavereista elää niin tasaista elämää, etten itse kestäisi sitä. Uskon että kaverit on aidosti tyytyväisiä omaan oloonsa ja naureskelevat puolestaan mun älyttömille peliliikkeille. Omalla kohdallani kaiken rysäyttäminen uusiksi toimi aikoinaan hyvin, mutta ei se ollut mikään happily ever after ratkaisu sinällään, koska mulla se muutos itsessään tuntuu olevan se mikä ruokkii mielenkiintoa. Täytyy vain koittaa pitää muutos jotenkin kehittävänä, ettei menisi aivan perseilyksi kaikki.
 
Onko teillekin tullut semmoinen fiilis että onko tämä nyt tällaista? Työ on ok, treenit maistuu kohtuullisesti, parisuhde voisi olla parempi mutta ei ole mitään kriittistä. Ei vaan huvita tehdä mitään, kaikki on harmaata. Kyllä saa tehtyä sen mitä pitää mutta ei oikein löydy motivaatiota. Ei se välttämättä masennusta ole vaan kyllästyminen kaikkeen
Ollut jo vuosia...
 
Alkaa aina naurattamaan kun näen tuon ketjun otsikon ”patti hauiksessa”. Onko kunti reenannu vuosikausia ei mitään pattia tullu hauikseen, sitte ku vihdoin tulee apuva lääkäri?! 😂
 
Nyt kun luin noista "vikakoodeista" täältä, niin alkoi heti oikeassa nilkassa tuntumaan kipua. Onko tää jotain netin välityksellä tarttuvaa?
e. sauna tulessa
e2. kakella ja wolffilla tiedossa niin paljon Fyysistä suoritetta, että se nesteytys ja riittävä ravitsemus on syytä muistaa ettei ruumis ajaudu ylirasitustilaan. Esim. Sylvillähän kun oli Melan käsittely hommaa runsaasti, niin heti tuli vikakoodia :LOL:
 
e2. kakella ja wolffilla tiedossa niin paljon Fyysistä suoritetta, että se nesteytys ja riittävä ravitsemus on syytä muistaa ettei ruumis ajaudu ylirasitustilaan. Esim. Sylvillähän kun oli Melan käsittely hommaa runsaasti, niin heti tuli vikakoodia :LOL:
Eläpä mittään. Muistan kyllä nesteyttää.
Kävin ’työpäivän’ päälle jo golfkierroksen (elämäni sellaisen -11) ja nyt kyykin täällä.

Nestettä menee.

IMG_5901.jpeg
 
Hellou!

Pakko oli tulla kommentoimaan kun eräs tennishameesta tunnettu yksilö taas aktivoitui täällä.
Ehkä tässä on tehty joku sitkeyden maailmanennätys mutta meillä on yhteinen tulevaisuus odottamassa :heart:


Mulle tuli vähän kaikenlaisia juttuja viime vuoden kevät talvella ja niistä ehkä vähän enempi joskus, treenaaminen ollut sohvan ja jääkaapin välillä mutta ehkä se punttien kolistelukin alkaa taas jossain vaiheessa.
 
Back
Ylös Bottom