Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko teillekin tullut semmoinen fiilis että onko tämä nyt tällaista? Työ on ok, treenit maistuu kohtuullisesti, parisuhde voisi olla parempi mutta ei ole mitään kriittistä. Ei vaan huvita tehdä mitään, kaikki on harmaata. Kyllä saa tehtyä sen mitä pitää mutta ei oikein löydy motivaatiota. Ei se välttämättä masennusta ole vaan kyllästyminen kaikkeen
Välillä kesäisin on jonkinasteista anhedoniaa. Omalla kohdalla treenin laahaaminen paikallaan on syönyt iloa jo pitkään. Uskoisin että mulle vastaus tähän ois enempi lukeminen ja muu enemmän tai vähemmän keskittymistä vaativa puuhastelu sekä peruskuntoliikunnan lisääminen (lue: aloittaminen). Nuohan ei itsestään korjaannu, vaan jotain puoliväkinäistä täytynee tehdä että mikään alkaa kiinnostaa. Dieetti on aina hyvä vaihtoehto, tulee tyytyväisemmäksi omaa kroppaa kohtaan ja ainakin ruoka alkaa kiinnostaa jos ei mikään muu.
 
Elämä on ihmisen parasta aikaa. Mä oikein nautin näin 50+ iässä siitä, että ei tartte kenellekään selittää saatika esittää mitään superjännää aktiivista elämää. Hyvä auto, kiva kämppä, vaimon kanssa pärjää, lapsi on 26v menestyneempi kuin minusta ikinä tulee (eikä mua enää oma menestys kiinnosta tippaakaan), kiva duuni josta saa aika hyvää liksaa. Mitä muuta tässä nyt kaipais, ei jännitystä ainakaan. Ulkomaille pitää taas matkustella sitten kun koirasta aika jättää, eli silläkään ei ole todellakaan mikään kiire.

Mulle ei missään nimessä elämää, joka nykyään tuntuu olevan jotenkin cool: "En mä ehdi lukemaan, enkä katsomaan telkkaria kun on niin paljon kaikenlaista (mutta somessa ehtii roikkumaan 24/7). Ai kaljalle, ootas katson kalenteria....joo, 15.4.2024 klo 1730 ehtii käydä yhdellä."

Fuck that. ATK kiinni kun päivän hommat on hoidettu, jääkaapista kylmä olut ja kotiteatteriin Stressless -tuoliin katsomaan jotain hyvää tai huonoa 83'' oledista surroundit pauhaten. Kiitos, nam. Ja kirjojakin kuluu 1-2 kpl viikossa. Pakkis on ainoa "some" mitä harrastan.

Jännää? Ei kai. Nautinko? Aivan saatanasti.

Ai niin, sen verran kyllä pitää ryhdistäytyä, että painoa saisi alas. Näkisi vielä sen eläkeiänkin hengissä.

50.JPG
 



Tähän on se Vihreät Baretit eikä mikään natsi laulu, ihan vaan jos joku ei tiedä.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom