Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinulla on sentään halvat nuo huoltokulut...Ei siinä ny mitään ihmeellistä kumminkaan ollut..
Ei se välttämättä masennusta ole vaan kyllästyminen kaikkeen
Voihan se olla niinEn usko, että kaikkeen voi kyllästyä ilman, että kyseessä on jotain masennuksen tapaista tai sitten siinä tasaisessa elämässä on jotain pielessä isommin kuin haluaa myöntääkään.
Olikohan Panamerassa missä starttimoottori on vaihdelaatikon sisällä.. #insinööritSinulla on sentään halvat nuo huoltokulut...
BMW auton huollossa irroitetaan vaihdelaatikko ja laitetaan se Kaukokiidolla Siilinjärvelle Siekkiselle elvytettäväksi jne...
Taisi maksaa 5600€.
Onko teillekin tullut semmoinen fiilis että onko tämä nyt tällaista? Työ on ok, treenit maistuu kohtuullisesti, parisuhde voisi olla parempi mutta ei ole mitään kriittistä. Ei vaan huvita tehdä mitään, kaikki on harmaata. Kyllä saa tehtyä sen mitä pitää mutta ei oikein löydy motivaatiota. Ei se välttämättä masennusta ole vaan kyllästyminen kaikkeen
Onko teillekin tullut semmoinen fiilis että onko tämä nyt tällaista?
Laardin kämpässä tapahtuu hurjia!Tänä viikonloppuna ei nussita, ryypätä ja syöpötellä.
Tänä viikonloppuna hiotaan, teipataan ja maalataan.
Ei oo. Teen just sitä mitä mä haluan ja mikä tuo mulle hyvää oloa. Tai eilen olin taiteiden yössä joka ei tuonut tänään hyvää oloa.Onko teillekin tullut semmoinen fiilis että onko tämä nyt tällaista? Työ on ok, treenit maistuu kohtuullisesti, parisuhde voisi olla parempi mutta ei ole mitään kriittistä. Ei vaan huvita tehdä mitään, kaikki on harmaata. Kyllä saa tehtyä sen mitä pitää mutta ei oikein löydy motivaatiota. Ei se välttämättä masennusta ole vaan kyllästyminen kaikkeen
Onko teillekin tullut semmoinen fiilis että onko tämä nyt tällaista? Työ on ok, treenit maistuu kohtuullisesti, parisuhde voisi olla parempi mutta ei ole mitään kriittistä. Ei vaan huvita tehdä mitään, kaikki on harmaata. Kyllä saa tehtyä sen mitä pitää mutta ei oikein löydy motivaatiota. Ei se välttämättä masennusta ole vaan kyllästyminen kaikkeen