Herraisä, kesä on ohi ja sangria tekemättä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En, aika monesti syön lähinnä lasten jämät.Oletko syönyt koskaan yksin perheateriaa?
Äpillä saa tilattua ruuat ennakkoon, siinä yhteydessä ilmeisesti tuli jäsenyys. Kahve aina halupalkaksi nyt gold jäsenenä saan kahvin ja keksin!Mikäs se tämmönen on, luulin että ne myy ruokaa eikä jäsenyyksiä...
Luulin jo että tohtorilla on vähintään superkultaturbo-jäsenyys.En ole koskaan syöny hesburgeria. Vaikka olen asunut Åbossa sen 8 vuotta.
Ainoa asia mitä tässä ketjussa ei tiedetä.Mistä sä puhut
Kesä on ohi
Minä join tietysti alkoholitonta olutta, mutta...
Asiaa. Juuri sama fiilis, kesän mahtavin ilta. Tulee mieleen esim. illat Gardajärvellä, mutta valoa enemmän, eli supersää.Se tuli täksi illaksi pohjoiseen.
Kerrassaan upea keli. Ilma on kuin linnunmaitoa. Paistaa, mutta ei paahda. Tarkenee hihattomassa. Tuulee leppoisasti, eikä ole kokoonpanoja.
katso liitettä 254059
^ oisit rajannu rännin veks. t. turhasta naputtaja :D
Aika tiukka linja herralla. Onko Sylvin vaatimus?Vain kolme.
Mutta kohta saunaan.
Ja sitten 2
Sitten naama tyynyyn
Hah, ihan samaa mietin kun olin laittanut viestin^ oisit rajannu rännin veks. t. turhasta naputtaja :D
Tähän liittyen. Katsottiin sitten kaverin kanssa uusin John Wick juhlan kunniaksi (koira kuvassa ympyrällä merkattu kun ei muuten oikein erotu.)Sveitsiläinen lehmäpaimen täyttää tänään 6v ja sai lahjaksi (natsi)pesukarhun. Uhka yhteiskunnalle eliminoitu.
katso liitettä 254045
Todellakin tajuaa. Osa pallohulluista kyttää mielellään jalkapalloa. Ja eläinohjelmat kiinnostaa aina.Ja sitten sanotaan, että koirat eivät tajua telkun kuvasta mitään.
Ommuute syksyllä rännissä lehtiä.^ oisit rajannu rännin veks. t. turhasta naputtaja :D